1e keer babyzwemmen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Annie24, May 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Vandaag zouden we voor de 1e keer gaan babyzwemmen, maar aangezien we ons verslapen hadden gaan we dat nu niet meer redden, want het begint over 3 kwartier.

Nu begon ik me opeens wat dingen af te vragen:
    - gaan jullie alleen met het kindje of gaat papa ook mee?
    - als jullie samen gaan mogen jullie dan allebei het water in of moet er 1 aan de kant blijven?
    - hoe lang hebben jullie ongeveer nodig om jezelf en je baby om te kleden? Dus hoe laat kom je bij het zwembad aan en hoelaat lig/zit je idd in het water?
    - neem je je kindje in de mc het zwembad in of draag je die vanaf het kleedhokje en laat je de mc ergens achter?

Eigenlijk heel stom, maar ik heb geen idee wat we kunnen verwachten en ben eigenlijk stiekem wel een beetje blij dat we ons verslapen hadden :)

2. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag zouden we voor de 1e keer gaan babyzwemmen, maar aangezien we ons verslapen hadden gaan we dat nu niet meer redden, want het begint over 3 kwartier.

Nu begon ik me opeens wat dingen af te vragen:
    Papa gaat altijd mee hier. is ons gezamelijke uitje :)
    - als jullie samen gaan mogen jullie dan allebei het water in of moet er 1 aan de kant blijven?
    Wij gaan allebei het water in en zwemmen om houden ons dochtertje gewoon om de beurt vast
    - hoe lang hebben jullie ongeveer nodig om jezelf en je baby om te kleden? Dus hoe laat kom je bij het zwembad aan en hoelaat lig/zit je idd in het water?
    Ongeveer een 10 minuten van te voren in het zwembad. We doen zelf thuis onze zwemkleding al onder de gewone kleding aan. Dan ben je zelf iig lekker snel klaar.
    - neem je je kindje in de mc het zwembad in of draag je die vanaf het kleedhokje en laat je de mc ergens achter?
    mc laten we achter in de kleedkamer, daarna gewoon je kindje dragen richting zwembad.
    Echt onze dochter vindt het fantastisch. Zou het lekker eens proberen!

Eigenlijk heel stom, maar ik heb geen idee wat we kunnen verwachten en ben eigenlijk stiekem wel een beetje blij dat we ons verslapen hadden :)

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik ga alleen met ons zoontje. Papa moet gewoon werken en gaat 1x in de maand mee.

Waar wij zwemmen mag er 1 iemand (zonder kosten) aan het rand van het bad kijken, wil je mee zwemmen betaal je entree kosten.

- hoe lang hebben jullie ongeveer nodig om jezelf en je baby om te kleden? Dus hoe laat kom je bij het zwembad aan en hoe laat lig/zit je idd in het water?
    Hier begint het om 9 uur. Wij zijn er om kwart voor negen. Ik trek thuis mijn zwemkleding al aan, zodat ik alleen de kleine nog om hoef te kleden. (Hij gaat trouwens lekker in zijn pyjama mee en na het zwemmen kleding aan. Anders blijf ik hem aan het omkleden ;))

Maxi Cosi laat ik achter in het omkleed lokaal en neem hem op mijn arm mee.

Veel plezier! Het is echt leuk! :D

Share This Page