hulp nodig! luxe stacaravan/ bungalow frankrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door BlueApple, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Je moet bijna wel met de auto is mijn ervaring.(of huren)
    Je zult daar toch boodschappen moeten doen lijkt me.
    En het is zo fijn om veel mee te kunnen nemen.
    Ik ging ook altijd naar zomerse oorden toe met het vliegtuig en vorig jaar voor het eerst met de auto naar frankrijk (om gezondheidsredenen was vliegen niet mogelijk) Ik zag er niet al 1 berg maar wel 10 bergen tegenop.
    En achteraf.......... ben ik nog nooit zo relax op vakantie gegaan. geen gestress, geen gehaast, geen tijdsdruk, onderweg regelmatig eruit. Heerlijk!

2. Fransa

Fransa Niet meer actief

Wij gaan in mei naar deze camping;
    Camping 5 étoiles Esterel-Caravaning à Saint-Raphaël / Fréjus dans le Var
    Hier hebben ze zelfs stacaravans met eigen jacuzzi!
    Heb nog geen ervaring maar het ziet er veelbelovend uit.

Interessant dat zoveel hier Le Grand Dague aanraden. Heb ik vorig jaar overwogen maar las ook mindere recencies en durfde het toen uiteindelijk toch niet aan. Die moet dus maar voor 2015 op het lijstje, zomer voor 2014 ligt al vast...

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wij zijn vorig jaar naar le grand dague geweest, prima vakantie gehad maar geloof niet dat in terug zou gaan.
    Wij hebben 1 week slecht weer gehad (tja, dordogne) dus das al een no-go punt en het zwembad was een mierenhoop en buiten dat hartstikke gevaarlijk omdat het gigantisch glad was. Verder zoek ik, heb ik gemerkt, toch iets wat in de buurt van ene stadje ofzo is. Beetje gemengde gevoelens dus bij deze camping. Voor de echt kleintjes (jonger dan 3/4) is het zwembad wel ideaal vanwege de bodem en speeloptie. Wat is ook echt heel erg miste was een speeltuin.

Dit jaar gaan we naar serignan plage

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Camping domain dragonniere in vias ligt naast een vliegveld. Alleen ligt het niet op loopafstand van winkels. Ik denk dat je in Zuid-Frankrijk er toch verstandig aan doet om dan een auto te huren.

Deel Deze Pagina