Bij mijn dochtertje zie ik al een paar weken de tandjes aardig doorschijnen. Nu is ze de laatste paar dagen niet echt haarzelf, veel hangen en huilen én sinds gister geen drolletjes poep maar echt dunner. Dit zijn wel tekenen dat de tandjes doorkomen he? Is het ook te zeggen na hoeveel dagen/weken? Vind dit zo zielig
meestal duurt het maar een paar dagen maar sommige kindjes hebben er langer last van en sommige kindjes niet. is dus weinig te zeggen. Het is gewoon heel sneu, ik was ook erg blij dat hier het grootste deel door was.
JA! Ik denk het wel tenminste hier een week zo gehad en nu is haar tandje EINDELIJK door! Maar we zitten hier ook weer in een sprongetje Dus extra gezellig hahaha Succes!
hier bij het eerste tandje wat meer gehuild (ze was toen 4 maanden ik verklaarde iedereen voor gek die vroeg als ze geen tandje kreeg maar het was dus wel zo) nu met 7 maanden heeft ze 6 tandjes, de laatste 5 eigenlijk niets gemerkt! tandje nummer 7 en 8 lijken er ook al aan te komen........ (weg tandloos bekkie.... vind ik zo leuk!! ze lijkt nu meteen ouder..) succes ermee
De eerste tandjes duurde echt heel lang voor ze door kwamen. Heeft ze ook veel last van gehad. Maar toen kwamen er ook 6 in ongeveer 2 / 3 weken.. (nu nog steeds maar 6 tanden en 2 doorkomende kiezen > alleen het binnenste gedeelte nog)
Hier ging het heel snel. Ze heeft nu 2 tandjes en ze heeft een paar spuitluiers gehad, maar verder geen last. Ze begon wat op haar fles te kauwen en toen voelde ik al een puntje, een paar dagen later was het een streepje. En de 2de zat er ineens naast. Die heeft ze nu 3 dagen.