Nee, ga ik doen. Bedankt! Dit is waarschijnlijk toch echt onze laatste (deze kwam ook nog als een echte verrassing haha) en daarom wil ik hem graag 2e hands.
Nou.... anderhalve week geleden zat ze dus prima. Vandaag wilde ik even wat wegbrengen paar straatjes verder... Ze zat voor geen meter... ze is 2cm gegroeid sinds de geboorte maar het leek nu totaal niet meer te passen anderhalve week geleden nog wel Heb de insert eruit gehaald en dat leek beter.... maar ze krijste het uit in dat ding. Ben maar met de auto gegaan, verschrikkelijk gesjouw... Moet ze eraan wennen of wat? Ze ging helemaal door t lint en van de week was het helemaal goed....pfff.
Ws zal ze gewoon moeten wennen of even een minder dagje hebben gehad..Als ze eenmaal doorheeft hoe lekker t is wil ze niks anders meer Mijn dochter, nu bijna 20 maanden draag ik ook nog haast dagelijks met de beco.Echt een fantastische aankoop!Je zal er nog veel draagplezier mee gaan krijgen, echt!
Ik had in het begin ook dat ik hem bijna iedere keer opnieuw in moest stellen. Die kleintjes groeien zo hard. Ik heb toen inderdaad ook een keer de insert eruit gehaald, maar daar was ze eigenlijk nog echt te klein voor. Dat ging echt pas goed vanaf het gewicht wat erop staat (weet het even niet uit m'n hoofd). En ik denk dat ze er gewoon even aan moeten wennen. mijn dochter vond het de eerste minuut ook niet fijn (dat had ze ook als ik d'r bijv. in de maxicosi zette). Inmiddels vind ze het geweldig. Babydream, ziet er echt leuk uit!! Vanaf welk gewicht ben je op je rug gaan dragen?
@Linnie;ben vanaf een maand of 8 a 9 begonnen met rugdragen, ook met een meitai, maar moet zeggen de beco is veel idealer
Idd een wat knullige reactie als ik hem nu terug lees Denk dat ik halverwege werd weggeroepen ofzo. Aanvulling: Ik heb zelf de insert nooit gebruikt (had de beco vanaf 2,5 maand). Vind dat uk steeds beter in de zak gaat zitten nu hij zwaarder wordt. Hij heeft wel periodes dat hij zich erg af kan zetten enzo, maar slaapt heerlijk als ik hem draag (in beco of mei tai) itt tot de wagen. Zeker een goede aankoop dus, wel gehannes met bijstellen dat hebben wij nu ook nog steeds. Ik ga binnenkort proberen te rugdragen, vind ik wel spannend. Nogmaals sorry voor de vage post
Hier heb ik een manduca. Bevalt hier prima. Gebruik 'm momenteel weinig, dochter zit graag in de wandelwagen. Maar gaan met pinksteren over een markt en dan is ie weer erg handig. hier tot nu toe nog steeds op de buik gedragen, ze weegt 9,6 kg maar wil nu op de rug proberen. Vindt het alleen lastig om de manduca in m'n eentje goed vast te krijgen (klipje tussen je schouderbladen). Misschien moet ik 'm eerst omdoen en dan haar erin, maar dan moet ik de schouderbanden losser maken denk ik anders past ze er niet tussen. nog maar eens goed oefenen haha.
babydream, leuke foto..... zit er nu aan te denken om simpelweg mijn oudste dochter er eens in te proberen... why not? Kan de jongste nog even in de wagenbak tot ze wat steviger zit zonder insert. Juju, haha geeft niet. Dacht al, die is vast niet wakker haha Linnie, kan me voorstellen dat het erg aanpassen is elke keer met verstellen. Probleem is dat ik de insert op z'n grootst heb ingesteld zegmaar.
Nou zeg, ik heb i.p.v de Beco een mei tai besteld. Een hoppediz hop tye. En nu maar hopen dat hij lekker draagt.
mei Tai is ook fijn, heb je met gevulde of ongevulde banden? En een gewone of een wraparound met extra lange schouderbanden? Ik vind het gemak van de beco groot, ik vind mijn Mei Tai comfi bij mijn schouders omdat ik hem heb gemaakt met brede schouderbanden (net als een draagdoek). Is alleen meer gedoe met omdoen
Nou.... ze past er nu in.... Maar ze vind het niks.... meteen huilen.... Hoe moet je je kind hieraan wennen? Ze zit ook zo strak tegen je aan, hoort dat? Dat kan toch niet lekker zijn met die beentjes zo wijd? Hellup, ik zie het even niet meer zitten met dat dragen....
Moeilijk om je te adviseren over de computer. Als jij het gevoel hebt dat ze te strak zit dan zou ik m iets losser stellen en kijken hoe dat gaat. Die beentjes wijd dat is juist goed. Als ik T optil dan gaat hij automatisch in de spreidstand, dus meest natuurlijk. Dit gezegd hebbende ... er zijn kindjes die niet houden van dragen (ik was er één van aldus mijn moeder). Maar misschien is het wennen ... wat gebeurt er als je even rond gaat lopen? Maar ik ben T pas met een maand of 6 in de beco gaan dragen, daarvoor altijd draagdoek. Bij een (eventuele) derde ga ik wel eerder de beco gebruiken maar daar heb ik dus geen ervaring mee. Een vriendin van me wel (zeer enthousiast) en mn schoonzus ook (gaf in begin toch voorkeur aan draagdoek, maar mn schoonmoeder was dolenthousiast). Succes!
Hey salapio, ja ik snap dat het lastig is... ben ook al even in de spiegel gaan kijken maar volgensmij zit ie wel goed. Als ik de zijriempjes losser doe trekt hij teveel aan mijn schouders zegmaar... Mijn oudste vond het ook vreselijk in een draagzak (had toen een andere) en zelf vond ik het ook niks. Nu moet ik wel omdat ik anders zo'n enorme duowagen moet aanschaffen... Als ik een beetje loop wordt het wel iets minder... misschien toch even buiten lopen ermee? Ze voelde ook warm aan toen ik haar eruit haalde maar ze maakte zich ook zo druk... Op "dragen en voeden" heb ik me ooit eens geprobeerd aan te melden, maar nooit meer de toelatingsmail gehad
Hier ook wennen, uk vond het niets. Heeft een tijd ook hard gehuild toen we hem in de beco wurmde en dat ging pas na ee tijdje dragen over. Nu vindt hij het heerlijk
Hier bevalt ie heel erg goed! Ik vind het heerlijk! MP kun je het beste dagelijks in de gaten houden en gelijk bellen of mailen als je er eentje ziet. Vaak krijg je er geen onder de 80 euro. Succes! En kijk eens op www.dragenenvoeden.nl
Nou, vandaag de stoute schoenen/babydrager aangetrokken en bij het wegbrengen van mijn oudste bij het kdv, de jongste in de drager gedaan. Ze hebben daar zo'n enorme trap en normaal sjouw ik me een breuk met de maxi, en moet ik ook nog de tas van mijn oudste dragen en haar hand vasthouden. Nu geen gesjouw! Wat een bevrijding. En mn kleintje was stil! Ze begon op het eind wat te piepen maar t was etenstijd. Mensen ik zie er opeens weer een gat in.