Ongelukje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mukkie11, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Mijn zoontje is al bijna een jaar zindelijk. Dat ging binnen twee weken en sindsdien heeft hij nauwelijks ongelukjes gehad.

Nu heeft hij binnen een week twee keer een ongelukje gehad. Heel onverwacht en gelukkig gewoon thuis. Ik vraag me af waarom, maar zelf denk ik aan het feit dat het nu met Sinterklaas een spannende tijd is... Zou dat kunnen of is het een (hopelijk tijdelijke) terugval?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kan allebei. Komt wel weer goed :D ..zeg ik die een zoon heeft van bijna 7 die elke dag nog 1 of meer ongelukjes heeft (maar dat heeft een andere oorzaak).

3. adi

adi Niet meer actief

Ik zou me in deze situatie echt niet gaan zitten afvragen waarom. Want dan ga je allerlei dingen zitten bedenken en voor hem invullen (zoals spanning oid), terwijl hij in een week 2x een ongelukje had.

Als het dagelijks gebeurt of door blijft gaan zou ik er over nadenken. Maar de meeste kinderen krijgen weleens een ongelukje. Mijn dochters voor het eerst een jaar nadat ze zindelijk zijn geworden.
    Nota bene op de dag dat ik op school tegen de juf zei dat ik geen reservekleding voor ze bij heb omdat ze 'nooit ongelukjes krijgen'.

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    herkenbaar ... hier had het te maken met te inspannend bezig zijn met spelen ... even weer wat alerter zijn en even wat vaker sturen naar de wc en dan ben je met een week weer helemaal op je ouder ritme ... maak er niet een te grote deal van ... kan natuurlijk eens gebeuren! succes

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    De spanning van Sinterklaas?

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ja ik denk er misschien te moeilijk over...Sinterklaas, geconcentreerd spelen...alles kan meespelen natuurlijk! Ik ga me maar geen zorgen maken voorlopig!

Deel Deze Pagina