Hulp nodig met de keukenmuur

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 20 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Het zal best een handig systeem zijn maar vind het zo compeet anders dan de hele stijl van haar keuken. Voor mijn gevoel word het dan zo een bij elkaar geraapt zooitje en eenheid geeft juist rust.

2. GossipGirlxoxo

Ik vind persoonlijk zo een wat robuustere boomstam plank heel erg mooi. Dat brengt een beetje de natuur in huis, dat samen met bijv. leren hangers om de plank aan op te hangen en verse kruiden of plantjes (allemaal natuurmaterialen) en dan ook nog dat muurtje plus radiator groen brent volgens mij echt veel warmte in je keuken en ik denk ook dat dit best low budget te raliseren is.

tuc vindt dit leuk.
  3. tuc

tuc Niet meer actief

Nee niet in dit topic.
    Hier zie je de lichte kleur:

En hier de donkere:

4. GossipGirlxoxo

foutje

tuc vindt dit leuk.
  5. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.665
    18.730
    113
    Vrouw
    Je hebt dit systeem is verschillende uitvoeringen en kleuren. Dus mss zit er wel wat tussen die goed bij haar keuken past? De radiator nu zal wss ook niet echt passen bij de keuken?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. tuc

tuc Niet meer actief

Wat voor hangsysteem?

7. GossipGirlxoxo

dit bedoelde ik dus inderdaad

En dit vind ik ook een heel leuk alternatief voor de planken. Wel blijf ik van mening dit te doen tegen een groene achtergrond en de radiator in dezelfde groene kleur meeschilderen (als ik het goed begrijp hangt die radiator onder die plank?)

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ja de radiator hangt eronder, zit nog wel een flinke afstand tussen, maar deze plank wil ik sowieso weg hebben.

9. GossipGirlxoxo

Die 2e foto van Neuzeke, die witte stangen met hangpotjes eraan. Mooi, maat wel minder practisch maar wel helemaal wat anders omdat je nu al een plank gewend was.

Ik vind de donkere groene kleur zelf het mooiste. Heb je veel lichtinval in je keuken? Als dat nou beperkt is zou ik de lichte kleur overwegen.

tuc vindt dit leuk.
  10. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ik zou ook de radiator in de zelfde kleur als de muur doen en daarboven zos genoemd planken of een rekje waar je wat leuks inzet. Je hebt die soort huisjes in de gang, die zijn ook leuk om terug te laten komen daar!

GossipGirlxoxo en tuc vinden dit leuk.
  11. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.665
    18.730
    113
    Vrouw
    Ik heb ooit de radiator in onze badkamer zelf herschildert en doe het nooit meer.
    Vandaar dat ik dit nooit zal geven als tip ;).

12. tuc

tuc Niet meer actief

Ja genoeg licht. Een groot raam.

13. GossipGirlxoxo

Wij hebben alle radiatoren toen we hier kwamen wonen (bijna 16 jaar geleden) geschildert met radiator verf van de verfspeciaalzaak en dit is nooit gaan bladeren wat wel gebeurt als je gewone verf gebruikt. Ik kan het dus iedereen adviseren. Boven hebben we nu overal ombouwen omdat we smalle vensterbanken hadden en deze dmv de ombouwen hebben kunnen verbreden. Als dit niet het geval was geweest dan was ik 100% zeker weer voor radiator schilderen gegaan.

tuc vindt dit leuk.
  14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    Ahh die ja. Volgens mij is er nog een ander merk Te koop bij de bouwmarkt. (Die kiezen we op de overige radiatoren namelijk) kom alleen niet op de naam.

tuc vindt dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

Ik vind die donkere kleur prachtig en bij voldoende licht word dat zeker niet te donker! Heb je al wat op pinterest geneust om te kijken welke stijlen je aanspreken? Zodat je daar op kunt voortborduren?

16. GossipGirlxoxo

Ben je nog tevreden over de kleur van je keuken zelf? Niet om je op extra kosten en werk te jagen maar zag vandaag in een woongroep op fb een lowbudget keuken renovatie voorbij komen. Die mevrouw had de folie van haar frontjes verwijderd. Het houd / triplex eronder met primer behandeld en daarna alles opnieuw geschilderd met keukenkastjes verf van Histor en dat was zo geweldig mooi geworden.
    Als je het budget en de tijd hebt is dat nog het overwegen waard om van de hele keuken 1 eenheid te maken. Ik zal eens kijken of ik nog plaatjes terug kan vinden.

MyMiracle, tuc en Luna86 vinden dit leuk.
  17. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.665
    18.730
    113
    Vrouw
    Ja ik weet natuurlijk niet hoe het er bij u uitziet. Hier zijn ze met een laag antiroest primer en speciale radiator verf gedaan maar je ziet gewoon dat het geschildert is.
    Ik heb die beneden laten lakken door een schilder en die zien er uit zoals ik het wou.
    Dus het kan aan mijn schilderkunsten liggen (al vind mijn man ze perfect) of aan mijn verwachtingen.
    Sowieso nooit meer.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Nou als ik een flinke zak met geld vond dan kwam er wel een compleet nieuwe keuken. Maar voor nu nog prima tevreden.

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Wij hebben bij de bouwmarkt een steigerhouten plank gehaald en daar passende wandplanken van gemaakt. Bovenste breder dan de onderste voor het speelse effect. Op de onderste komen kruidenpotjes met etiketje te staan. De bovenste komt nog een plantje bij. Mijn man is behoorlijk handig en heeft het zelf zo gemaakt dmv een blind ophangsysteem. IMG_20191019_155120.jpg IMG_20191019_155131.jpg

tuc en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    In tegenstelling tot de anderen zou ik juist alles weghalen en geen planken ophangen.
    Zeker omdat je aangeeft dat het een mini keuken is zou ik het zo rustig mogelijk laten en open planken geeft toch onrust. Radiator mee verven zou ik niet heel snel doen.
    Sentimo overwegen wij ook, voor in de keuken eentje met een handdoekenstang, maar goedkoop is het niet.

Deel Deze Pagina