Ik vind het ook best prijzig en bij ons hangt tie niet eens zo in het zicht. Vanuit de kamer ofzo kun je hem niet zien dus dan vind ik het ergens ook zonde. Zoals hier vind ik een meegeverfde radiator heel mooi:
Op de foto lijkt de hoek bij de verwarming een soort rommelhoekje. ( potten, bakjes, keukenrol, fles enz) Ik zou het erg rustig houden. Of een dichte hangkast boven de verwarming voor je spullen of juist leeg laten, dus geen planken. Zo voorkom je dat het een rommelhoek wordt. En geen “hippe” kleur op de muur doen. Aangezien de keuken erg gedateerd oogt wordt het dan nooit 1 geheel.
Dat hoekje klopt hoor, staat daar normaal niet zo, maar we hadden wat dingen opzij gezet vanwege een verjaardag. Gedateerd valt toch wel mee, een witte hoogglanskeuken van ruim 7 jaar oud. Niet wat ik erin gezet zou hebben, maar die is erin gezet vanwege de verkoop vlak voor wij het kochten.
Zijn alle kastjes wit? Het lijkt op de foto bruin/geel met wit te zijn, dat maakt het ook al heel anders denk ik.
Ik had de keuken inderdaad een heel stuk ouder ingeschat. De vorm van de kraan, de afzuigkap, de opliggende spoelbak en de tegels ogen een stuk gedateerder dan ze zijn. Is de keuken geheel wit? Het lijkt alsof er ook stukken beuken zijn of is dat een vertekend beeld op de foto?
Ja dit vind ik ook wel mooi hoor, maar soms lijkt het juist heel "goedkoop" en ik weet ook niet hoe vaak je van kleur verandert, maar een radiator is heel lastig verven.
Ik heb een ander beeld bij een gedateerde keuken . Het zal gewoon een basis keuken zijn. Zoiets meer beeld ik mij dan in.
Nee klopt, om 1 of andere vage reden hebben ze 3 kastjes bruin gedaan om het wit te breken denk ik. Geen geel hoor, dat is het licht denk ik. De rest is spierwit.
Radiator en leidingen meeverven. Dan vallen ze minder op en leuke accessoires aan de muur. Een ombouw is mooi hoor maar hier te propperig. dat kunnen andere wandplanken zijn of een gave IXXI afbeelding, een krijtbord/magneetband. Bij ons hangen er allerlei borden aan de muur.
als je het merk keuken weet zou je die drie frontjes kunnen vervangen door gewone witte zoals de rest. Dat maakt de keuken ook zoveel mooier.
Nou aangezien wij vooral van aanpakken zijn hebben we de keukenmuren aan gepakt. Het groen van de gang ook hier gebruikt en ik vind het echt opgefrist. 2 nieuwe planken erop en klaar. De verwarming en buizen meegeverfd, vallen een heel stuk minder op vinden wij.