Ik ben opzoek naar iemand die me kan helpen met een foto. toen mijn dochter is geboren, zijn er alleen fotos gemaakt met een weg werp camera en 1 met telefoon (toestellen kwijt geraakt in de hectiek) haar 1ste foto is gemaakt met de telefoon, ik weet dat er programmas bestaan die een foto wat meer pixels kunnen geven zodat ze duidelijker worden wie o wie kan me helpen.
Voor zover ik weet (ben dan geen professional) zijn er in ieder geval geen programmas die de foto groter kunnen maken. Wel kan je met een gratis programma zowiezo de foto scherper maken en eventueel de kleuren wat op laten leven zeg maar. Programma dat ik zelf gebruik heet photofilter.
ik ben a technisch op dat gebied, zoek eigenlijk iemand die het voor mij wil proberen (misschien niet goed in mijn bericht geschreven, sorry)
Een foto (de aantal pixels) kun je inderdaad verdubbellen. Maar dat wil niet zeggen dat de foto scherper wordt. De pixel met inhoud kan nu eenmaal niet meer info gaan bevatten. Een foto die afgedrukt gaat worden moet minimaal 150dpi zijn anders ga je vaak de pixels zien.