Ik bedoel die "winkeltjes" actie. Bij iedere 15 euro zo'n mini verpakking en je kunt allerlei leuke spullen kopen zoals een portemonnee, nepgeld, zo'n blauw winkelmandje, een schort met naambordje voor achter de kassa, een kartonnen winkel enz enz. Ik vind het zo knap hoe ze het iedere keer weer verzinnen. Ik denk ook dat deze actie weer een schot in de roos is. Hier bij de Appie lag er vanochtend nog maar 1 schortje, voor de rest alles al op! Wat vinden jullie van de actie? En ook bij andere AH's al lege vakken?
Wat leuk, helaas ga ik nooit naar de ah. Heeft een groot parkeerprobleem hier, niet handig dus. Overigens heb ik 2 jongens, maar die hebben ook een houten winkeltje hoor. Vinden ze nog steeds erg leuk.
Oooh geweldig! Ik wil heel graag zo'n karretje, dat is toch GEWELDIG! Hoe verzinnen ze het! Inderdaad ts, echt heel erg knap en leuk elke keer!
Ik vind het ook een erg leuke actie en weet zeker dat die bij m'n dochters ook erg aan zal slaan Hoe het bij onze AH gesteld is met de voorraad weet ik niet. Ben er zelf deze week nog niet geweest. Ga het morgen wel zien
Onze zoon vind het prachtig, hij heeft een keukentje. Staat dagen te koken dus die mini's passen er goed bij
zijn er mensen die het voor mij willen sparen? Tegen verzendkosten en/of andere spaar acties van c1000 of iets..? Ik kom er vrijwel nooit..
Superleuk, heb mijn omgeving al gevraagd voor me te sparen, weet zeker dat de meiden daar (later) leuk mee kunnen spelen.
leuke actie, vind het alleen jammer dat alles van papier is, dacht eigenlijk dat ze het van plastic gemaakt hadden
Ge-wel-dig! Mijn man kwam gisteren thuis: nou wat ik nou weer voor onzin kreeg, een mini-pizzadoos. Ik heb hem maar weggegooid. Wat moeten we er mee??? Hahaha! Dus dit is mijn reactie: Bekijk bijlage 237244 Bekijk bijlage 237245
WHAHAH jij bent wel heel erg fanatiek!! Geweldig! Heb je het karretje ook, zijn die er al? Die wil ik ooooooooooook ga vanavond even kijken(gelukkig zitten er 3 appies in de buurt dus redelijke kans van slagen!).