Ik ben zwanger en volgens de berekening van mijn laatste menstruatie zou ik nu 8 weken en 1 dag zwanger zijn. Ik heb afgelopen maandag positief getest het streepje stond er al zo'n beetje voordat ik er overheen had geplast. Nu had ik voor een dikke ander halve a 2 weken geleden ook nog getest en toen was stond er geen streepje. Nu was hij dus meteen heel erg duidelijk. Hebben jullie dit wel eens gehad dat het pas met 7 weken een duidelijke test was. Met mijn andere zwangerschap teste ik met 3 weken al positief
Misschien ben je toch iets minder ver als verwacht? Je kan die cb digital doen, die dat de aantal weken aangeeft of een bloedname, daar kunnen ze ook de aantal weken aan zien. Lees hier wel meer dat er vrouwen zijn die later positief testen of zelfs helemaal niet positief met urine testen. Alvast gefeliciteerd met je zwangerschap en veel succes!
ja hoor, bij beide meiden gehad dat ik bij de eerste echo's minder ver was dan ik zelf dacht. ik had een onregelmatige menstruatie en daardoor waarschijnlijk wat later genesteld. Het toppunt was toch wel dat ik met 42+1 beviel en dat de verloskundige toen zij dat mijn oudste dochter er uit zag als een 38 weken kindje. (dan zou ik een positieve test gehad hebben terwijl ik nog niet zwanger was...)