Een bloemetje voor de persoon die me wil helpen (motivatiebrief schriijven)

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik heb jullie hulp nodig. Heel hard nodig!

Ik heb en super leuke functie gezien bij vitens en een sollicitatiebrief geschreven. Het gaat om een inbound klantenservice functie. De motivatiebrief moet een halve tot 1 a4 vol zijn.

Ik heb het nog nooit gedaan en heb geen idee hoe. Wie wil mij helpen?

Wie wil en kan mij helpen? Hieronder ikformatie die er in moet staan. Ik heb 5 jaar callcenter ervaring, bij upc en ccv op de helpdesk gewerkt. Werk graag ik team verband, maar kan ook goed zelfstandig werken. Ik ben leergierig, en denk graag mee.

Wie kan hier iets mee? En wie wil er helpen? Als ik wordt aangenomen dan krijgt de persoon die heeft geholpen een bloemetje thuis gestuurt. Het is voor mij en ons heel belangrijk.

Brief moet eeb half maximaal 1 a4tje zijn.

Zoals afgesproken bij deze mijn contactgegevens. Graag zie ik van jou een motivatie tegemoet met daarin 3 punten:

- Wat spreekt je aan in de functie?
    - Wat spreekt je aan in de organisatie?
    - Waarom ben je geschikt voor de functie?

Verkoop jezelf in de motivatie en geef aan dat je aan de functie eisen van Vitens voldoet . Geef hier bij voorkeur ook voorbeelden bij. Daarnaast zie ik ook graag een cv tegemoet.

Vacature:
    Randstad / callcenter / Arnhem. Daar kan je het vinden
    Site vitens
    Waterbedrijf Vitens

Het moet trouwens voor 5 uur af zijn. Zelf moet ik ook nog naar de dokter dus er zit een beetje spoed achter.

2. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Iemand please?????? Ik heb het zo hard nodig en het lukt maar niet. Baby huilt en er komt maar niks uit me... Zo lastig

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een brief moet je zelf schrijven vindt ik.... Hoe moeilijk het ook is..

Kijk op internet, daar staan een hoop voorbeeld brieven. Gebruik deze ook echt als voorbeeld. Kijk naar hoe jij zo'n brief voor die functie zou schrijven.

Als wat er in je hoofd niet op papier komt probeer het dan met steek woorden en werk van daaruit verder.

4. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

ja ik vind het wel makkelijk om iemand anders een brief te laten schrijven...

maar wij kunnen hier :

- Wat spreekt je aan in de functie?
    - Wat spreekt je aan in de organisatie?
    - Waarom ben je geschikt voor de functie?

niet op antwoorden voor jou..
    ga er gewoon vanavond rustig voor zitten.. als de kleine in bed ligt..
    en laat het dan hier nalezen voor evt aanvullingen!!!!!

lees bv de site goed door om te kijken wat hun motto/standpunt is

heeel erg veel suc6 :D

5. minon

minon Niet meer actief

Zoiets???? Uiteraard moet je nog dingen bijvoegen zoals betrefd de datum enz. Kijk wel uit dat je dingen niet letterlijk overneemt voor het geval ze je googlen. Wordt vaak gedaan en ten slotte is dit openbaar. Lees je goed in in hun bedrijf en pas daar je brief op aan.

Geachte heer .... ,

Naar aanleiding van ons emailcontact van ....-...- j.l. ontvangt u hierbij mij sollicitatie met motivatie en CV. Graag wil ik bij deze solliciteren op de functie van ..... zoals gevraagd in de .... krant van ...-...- j.l. / zoals gevraagd in de vacature op monsterboard.nl
    De toon in de advertentie was voor mij de directe aanleiding om bij Vitens te solliciteren. Dit omdat ik mezelf vanuit mijn werkervaring geschikt acht om voor de functie in aanmerking te komen. Zo heb ik onder andere 5 jaar callcenter ervaring bij UPC en heb ik bij CCV op de helpdesk gewerkt. Ook werk ik graag in teamverband, maar kan ook goed zelfstandig werken. Ik ben leergierig, en denk in oplossingen als er problemen zijn. Dit zijn naar mijn mening de eigenschappen die u vraagt in de vacature.
    De functie van .... is voor mij een uitdagende functie waar ik mezelf met veel plezier zie werken.
    Het lijkt me erg leuk om binnen uw bedrijf te werken omdat.... (Dit zul je toch echt zelf moeten verzinnen, ik weet niet wat jou in het bedrijf aanspreekt natuurlijk :))
    Voor verdere details over mij persoonlijk, mijn opleidingen en werkervaring verwijs ik u graag naar de bijgevoegde CV.
    Graag licht ik ook het een en ander toe in een persoonlijk gesprek.

Hoogachtend,

Handtekening

Naam

bijlage: Curriculum Vitae

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

is het nog gelukt met die brief? dit soort dingen moet je echt zelf doen :)

Deel Deze Pagina