bestelling betaalt, maar nog steeds niet binnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Loes1980, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Dag dames,
    Ik had vrijdag 28 okt een bestelling gedaan bij decoraza. Dit is een online webshop vanuit belgie voor behang. Daar zag ik de meest liefste baby behang, die bestelde ik, moest wel eerst betalen en dan zodra ze het geld hebben sturen ze het op. Kan kan tot 3 werkdagen duren.
    Aangezien het geld overgemaakt moet worden naar een buitenlandse bank kan dat ook enige dagen duren dus ik netjes wachten.
    Vorige week woensdag, donderdag en vrijdag probeer ik te bellen (en vandaag ook weer trouwens, maar ik krijg steeds een voicemail en nooit iemand aan de lijn. Als ik inspreek bellen ze niet terug.
    Dus heb ik vorige week een mail naar hun gestuurd.
    Krijg ik een mail terug van: onze excuses voor het lange wachten, vorige week was het een verlengde weekend ivm allerheiligen, maar afgelopen dinsdag 2 nov is het geld wel goed ontvangen en mijn bestelling zou eind vorige week/begin deze week met TNT verstuurd worden.
    Nu heb ik nog steeds niets gehoord en krijg ze nog steeds niet telefonisch te pakken. Ga me toch een beetje zorgen maken.
    Als ik mijn bestelling volg op de site staat er steeds: in behandeling, maak het totale bedrag over en uw bestelling zal dan verzonden worden
    :x
    Heb nu weer een mail gestuurd (een beetje boos) met de vraag waar het blijft en of het nog langer moet gaan duren, ik mijn geld terug wil.
    Het vervelende is, omdat ik het zelf heb over gemaakt, kan ik het niet meer terug vorderen en het gaat toch om 60 euro.
    Mijn vertouwen raakt een beetje op.
    Heeft iemand ervaring hiermee en kan mij gerust stellen?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je moet er ivm pakketpost rekening mee houden dat de verzending ook nog wel een week in beslag kan nemen. 2 november was woensdag, dan moeten ze de betaling nog verwerken, daarna het pakket verzendklaar maken en dan aanbieden aan de post cq pakketservice.

Ik begrijp inderdaad dat je ongeduldig wordt en ongerust bent, maar geef het gewoon nog even een paar dagen de tijd. Heb je het dit weekend nog niet binnen, trek dan nog eens bij ze aan de bel.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Wij wonen zelf in Duitsland en hebben al zovaak meegemaakt dat zelfs de gewone post er een week over doet! Pakketjes duren sowieso langer!
    Om die reden hebben we in NL een postadres genomen (wonen vlak over de grens) daar laten we belangrijke post en pakketjes naar toe sturen.

4. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    vanuit BE versturen duurt over het algemeen iets langer, dus ik zou het nog even afwachten denk dat je eind deze week begin volgende week toch je pakketje wel tegemoed kan zien hoor.

5. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Dank je voor je reactie. Oke, ik wacht dan nog even;)
    Maar snapte eigenlijk niet waarom op de site er nog steeds staat van: nog in behandeling (en niet verzonden)
    Ook ben ik nu een beetje argwanend omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn.
    Afijn, nog even wachten dan. pffffffff niet mijn beste eigenschap:D

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Mbt het nog niet verzonden zijn/nog in behandeling. Er zijn ook bedrijven die bijv een vaste dag de pakketten voor het buitenland "aanbieden", dus als dat bijv woensdag is, dan wordt het pas morgen aangeboden aan de pakketdienst en dan zie je staan verzonden.

7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.271
    6.733
    113
    In Belgie zijn er begin november ook enkele feestdagen geweest. Wellicht is de verkoper met vakantie.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Verzending vanuit B naar NL is normaal 2 à 3 werkdagen. Postpakketten kan zijn dat die langer duren hoor. Ik heb het geluk bij de grens te wonen dus ik verstuur pakketjes in NL omdat het me dan veel voordeliger uitkomt.

Houdt er ook rekening mee dat vrijdag 11 november ook een feestdag is in B ;)

Deel Deze Pagina