hoi, vraagje heb nu 3 x een test gedaan om de dag zo alle drie zijn ze heel licht posi wordt dus ook niet donkerdern en kun hem niet goed op de foto krijgen denk ik ik neem ook niet aan dan dat ze positief zijn maar zie zeker wel wat en al helemaal als ik via de zijkant kijk maar kan het zijn dat je met k2v5 drie keer een valse test hebt komt het veel voor dat je echt een hel licht tuurstreepje hebt niet een indrooglijntje het is echt een brede maar gewoon echt heel licht ik zit nu ook nog 2 dagen voor nod ik weet het heel snel getest maar goed kan het gewoon even niet houden ik test ook over 2 dagen weer als ik niet ongie wordt maaqr wil graag weten of meer dit hadden en of ze dan zw waren of juist niet hoop wat meer duidelijkheid te krijgen hihiihihih
Vanaf wanneer heb je een positieve test? Het kan makkelijk zijn want er zijn mensen die bij hun nod ook nog licht testen en dat hij daarna pas donkerder wordt. ik hoop het voor je!
nou ik hoop voor je dat het posititief blijft, en hoop voor je dat tie donkerder wordt. zal wel moeten dan, en anders je ongie. maar het kan indd zo licht als je zo voor je nod test.
bedankt meiden jullie geven me een beetje hoop maar hoop ook dat er meer mensen zijn met zulke tuurtesten en dan tocht zw waren/zijn og dat het normaal is bij k2v5 dat je vals licht heel licht echt tuur test
Tja ik ben bang dat het toch afwachten wordt. Het kan zijn wat Roos zegt. Nog weinig HCG voor nod... hopelijk wordt het zeer binnenkort een duidelijke streep