ik heb ook een vraag volgens de berekeningen op internet en via mijn tel moest ik gisteren mijn ei hebben had zaterdag doorzichtig slijmerige afscheiding en gisteren ook maar mijn ovu testen geven wel een streepje aan maar heel licht heb ik hem nu wel of niet gehad snap er af en toe helemaal niks van zal zometeen rond kwart voor 11 nog een testje doen kijken wat deze aangeeft
Bij mijn vorige zwangerschap deed ik een ovutest aan het einde van de cyclus, en die was knalpositief. Ik bleek toen zwanger. Ovutesten kunnen dus hcg opsporen, maar hoe link is dat eigenlijk, want is er een kans dat je altijd een licht streepje blijft zien? Wij zijn nu druk aan de klus voor een tweede, het is nu eerst wachten op NOD, daarna wil ik weer aan de slag met ovutesten (al hoop ik ze niet nodig te hebben natuurlijk ). Hoop dat ik dan tegen het einde van de cyclus de verleiding kan weerstaan om er even een ovutest tegen aan te gooien....
Ik heb ook een vraag. Ik heb ook via internet berekent wanneer mijn vruchtbare dagen moeten zijn. In mijn geval, 1e ongesteldheid na het stoppen met de pil was me 1e cyclus 29. Heb hem ook daarop berekent en die geeft aan dat ik morgen 4 okt het meest vruchtbaar ben. Nou lijkt mij dat mijn ovutesten nu toch wel donkerder moeten gaan worden, maar nog steeds niks. Ze geven allemaal gewoon een lijntje aan maar wel licht.Had gister 1 keer met afvegen slijmerige afscheiding. Ik heb nog nooit een eisprong gevoeld, dus het is nu ook echt nieuw voor me met die ovutesten. Ik blijf zowieso gewoon doortesten maar hoe zou dat nou kunnen?
Ik was vorige maand 3 dagen overtijd. Ik had geen zwangerschapstesten in huis maar wel ovu testen. Ik had de avond voordat ik toch helaas ongesteld ben geworden getest met een ovulatietest. Hij gaf wel een streepje aan niet knalpositief maar helaas niet zwanger. Ik snap niet dat hij dan toch een streepje geef want de lh stof moet dan toch al uit je lichaam zijn.
Mmm moeilijk....je kan beter niet 2 verschillende testen gebruiken, ivm de verwarring. Ik zou het gewoon zo laten om de andere dag. Voor hetzelfde is hij morgen vet positief, dan heb je met je betere goede juist weer betere kans
Volgens mij niet hoor, een 2e lichtje streepje betekend echt alleen dat je ei eraan komt. En evt dat je al zwanger bent.
Idd gewoon ff doortesten, ik heb idd ook wel eens net andersom gehad, wel een positieve ovutest maar geen slijm.
Haha, ja 10 minuten valt wel op. kijk wel even hoe ik het doe, op zich zijn er wel plastic potjes beschikbaar, maar met 30 collega's en 3 wc's is het niet echt effe rustig zitten...... en kan de test wel meenemen uit het toilet, maar dan moet ie plat liggen, daar heb ik ook niet echt gelegenheid voor maar eens even over na denken, ga volgende week beginnen.
Hallo.. Ik ben even helemaal de kluts kwijt.. Mijn cyclus is normaal ongeveer tussen de 35 en 40 dagen. Ik heb begin sep.11 een mk gehad. nu had ik op 28,29 & 30 sep. vruchtbaarslijm (dat is dan een cyclus van 35 dagen) dus dan ga ik ervan uit dat mijn ei gaat springen want tot nu toe kan ik er altijd op vertrouwen. maar nu ben ik echt even de kluts kwijt want vanaf gister en vandaag heb ik alweer vruchtbaarslijm. ik heb gister en vandaag een ovutest gedaan om te kijken of ik echt een ei ga krijgen het is de eerste keer dat ik een ovutest gedaan heb dus ik heb er niet echt kijk op maar volgens mij zijn de twee T-streepjes bijna even donker als de C-streep ik weet dat de streepjes wel nog donkerder kunnen maar kan het zijn dat ik dan nu pas mijn ei krijg?? het kan wel kloppen want dan heb ik een cyclus van 40 dagen maar dan snap ik alleen niet waarom ik dan een week geleden ook vruchtbaarslijm had. Dit zijn de testen de bovenste is van vandaag en de onderste van gisteren allebij rond 14:00 uur getest. (Op de twee foto's zijn de zelfde testen) Bekijk bijlage 187543 Bekijk bijlage 187545
hoi toerist, nog eens een vraagje van mij ik had zaterdag een donkere test, maar nog niet positief. toen had ik al 2 dagen draderig slijm, dus ik dacht dat ik mijn ei met testen net gemist had. nu heb ik vandaag weer precies zo'n zelfde test en ook weer draderig slijm sinds vandaag. dat is toch niet normaal 2 keer in 1 cyclus?
hoi toerist, wat een super initiatief!! Ik heb wel een vraag. Wij proberen zwanger te worden met hulp van de persona. Bij mijn eerste knalpositieve test kreeg ik het ei symbool, bij de tweede knal positieve ovulatietest ook. Nu had ik vandaag (dag van de eisprong) weer een knalpositieve ovulatietest, maar geen ei symbool meer in de persona. Dus ik vraag me af hoe ik nu ineens drie positieve ovulatietesten heb. Daarbij heb ik de vorige cyclus een vreemde menstruatie gehad en nu ontstaan er ook pukkeltjes en plekjes op mijn decolleté.. dus je snapt al.. zou ik evt zwanger zijn.. Als je foto's wil zal ik deze morgen maken
Nou....... Net getest. Maar moeten voor de zekerheid maar gaan klussen vanavond, want hier wordt ik niet echt wijzer van. Weet alleen hoe ik de foto moet uploaden. Kan iemand mij dat uitleggen?
Hoi, Even een vraagje. Ik had gister een super positieve ovu test. Gister avond geklust ( alleen woensdag voor het laatst geklust, kwam iets tussen) dus zaten wel een aantal dagen tussen. Net weer een test gedaan. (geen ochtendurine) vet positief. Moet ik dan vandaag weer gaan klussen? Heb mn ei nog nooit gevoeld dus weet nu niet of die al is gesprongen. Had gister avond op bed wel een beetje pijnscheutjes links onder in me buik maar weet niet of dat daar van is
Deze testen zijn positief, dus ik zou zeggen klussen. Ik denk dat hij gewoon wat later is deze maand.
Gewoon doen, en na een tijdje gaan kijken, even zeggen dat je even naar je mobiel moet, of dat je wat in je oog hebt what ever. Suuces.