Volgens de bijsluiter van mijn testen (babyboomshop) kan je LH-piek ook korter zijn ja. dan zou je hem zelfs kunnen missen als je 1x per dag test.
Ja dan was het gister positief, heb je gister geklust? Ik zou het morgen nog eens doen. Succes met afwachten. 1 dag kan wel hoor, had ik vorige maand ook met de digitale.
Ik heb dinsdagavond en woensdagvond geklust. Gister avond niet. Misschien vanavond weer hoop dt ik hem nu niet gemist hebt!
Hallo Toerist, Ik heb ook even een vraagje. Ik gebruik deze maand de ovulatietesten van Zwanger en Kids. Nu zit ik inmiddels 6 dpo. Dit is ook heel goed terug te zien in mijn temperatuur en had ook inderdaad positieve ovulatietest. Maar gebeurd het vaker dat de ovulatietesten een streepje blijven geven? Ze zijn 2 dagen wit geweest na ei en beginnen nu opeens weer streepjes te geven. Niet dat je ze als positief mag beschouwen, maar toch wel goed donker eigenlijk......Vorige maand heb ik ook na mijn ei een paar keer getest om een beter beeld te krijgen, maar toen verdween het streepje echt helemaal na de eisprong..... Verder voor alles dames succes en hopelijk mooie zwangerschappen!!!!!! En alvast bedankt voor de reacties
Hee toerist! Hoe is het? Zou jij eens willen meekijken naar mijn ovu-testen? Ik dacht gisteren eindelijk "hehe, nu komt het"...maar nu is hij vandaag weer licht... zou gisteren het toch geweest kunnen zijn, denk je? Of anders 1-10? Ze zijn niet echt donker.. pfff weet het echt niet meer...ben echt bang dat ik nog geen eisprong heb gehad sinds mk... Dank je wel als jij (of alle andere dames die dit zien) even willen meekijken!
Hoi LadyT, Ik sta boven jouw berichtje en mijn testen zijn nu zoals die van jou gisteren. Ze mogen voor jou volgens mij wel nog wat donkerder worden, maar ja onze Toerist is de expert, dus hopelijk zeg ik niet iets verkeerds. Heel veel succes in ieder geval!!!!!!! xx Esther
Ik zou het zo niet weten meid. Gewoon na de positieve test niet meer testen, maar gewoon stoppen.Is beter voor je twijfels
Hoi Lady T, ja hier alles ok! met jou? Ik vind dond de test mooi, maar je zit al verder in je cyclus he? En mag ik vragen waarom je gister en vandaag niet ook s'avonds hebt getest? Ik weet niet of hij later komt....als je goed geklust hebt is het afwachten. Waarom denk je dat je geen eisprong hebt gehad?, omdat hij niet duidelijk is?
Thanks maar ik ben niet zo heel goed thuis met de streepjes testen hoor. Ik kijk gewoon net als jullie naar de streepjes, en idd mogen die wel wat donkerder zijn.....
Hoi Toerist, Ja daar heb je natuurlijk ook helemaal gelijk in, maar ja dat ongeduld he. En toch proberen alles te begrijpen......tis wat elke maand....... Dank je wel in ieder geval. Oh trouwens LadyT, Ik zie net dat je de 6e 's avonds geen test hebt gedaan en de 7e was die negatief. Is goed mogelijk dat je juist de 6e 's avonds een goed positieve test zou hebben gehad. Tenminste dat is mij al eens gebeurd. xxx
Hoi Toerist. Ik had je al gefeliciteerd in het "vage ovulatietesten" topic (om het zo maar even te noemen). Maar bij deze nogmaals: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!! Het is jullie gegund!!!! xxx
Ik heb een vraagje, ik ben 15 september gestopt met de pil en ben vandaag ongesteld geworden. Als ik aan de pil was gebleven dan zou ik morgen ongesteld zijn geworden. Wanneer is mijn vruchtbare periode dan? of moet je eerst een paar keer ongesteld zijn geweest om je cyclus te bepalen? Ik vind het best onduidelijk allemaal...
De dag waarop je ei springt, kan het dan kloppen dat het streepje veel lichter is op de ovu test? Ik had 1 dag een knaltest. Volgende dag weer veel lichter. Ik begrijp dan niet wanneer het ei springt.
Dan ben je dus na 26 dagen ongesteld geworden, dat is op zich heel netjes. Je kunt even een normale cyclus aan houden van 28 dagen, heb je straks meerdere cyclussen kun je ze bij elkaar optellen, delen door dat aantal en dan is dat je gemiddelde cyclusduur. Ik zou zeggen je vruchtbare dag komt nu ongeveer; op 23 oktober. Bovenin de roze balk bij calculator kun je het zelf de volgende keer ook zo uitrekenen...succes!
Als je de test positief hebt, is dan je vruchtbaarste periode van 24-48 uur, je ei springt pas een dag later, dus het kan zijn dat je dan een minder duidelijke streep hebt. Dan was je vruchtbaarste dag, dag 1 zoals je zei, en is het de volgende dag (toen je testte) je ei waarschijnlijk gesprongen. Succes.
toerist 18, van harte gefelicitterd!! positief nieuws altijd goed voor de spirit! zou je even op de hoogte houden van mijn ovu-test gebeuren. cyclus niet helemaal regelmatig, dus op goed geluk begonnen met ovu testen (naast temperaturen) zolang testen negatief waren om de dag getest, tot eer een streepje verscheen. afgelopen vrijdag de meest positieve test en ook duidelijke krampen. flink geklust, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag en sinds zondag is ook mn temp omhoog gegaan, nu dus maar afwachten!! eisprong heeft dus iig echt plaatsgevonden! liefs.
hoi gefeliciteerd met je zwangerschap ik heb een vraag ik heb vandaag voor het eerst een ovulatietest gebruikt om 4 uur vanmiddag , nu kwam er helemaal geen teststreepje noppes volgens mijn cyclus (als ik de vorige cyclus aanhoudt) moet ik over 2 dagen mijn ei krijgen ben ik te vroeg met testen of is mijn ei al geweest , want ik denk dat ik hem gisteren gevoelt heb als ik hem inderdaad gisteren heb gehad kan je test dan nu al geen teststreep meer geven snap je mijn verhaal nog spinnekop
Vorige keer heb ik heel makkelijk mijn ei gevonden maar deze keer lukt het niet... Of heb ik mijn piek gemist..?!
Heb al 2 dagen na mekaar een duidelijke positieve ovutest. Zou mijn ei dan nog komen? heb ook al 2 dagen onwijs pijn in mijn onderbuik, vergelijkbaar met bandenpijn en die straalt uit naar mijn heupen. Maar op mijn tempkaartje is er al een duidelijke stijging te zien vandaag. Dus zou mijn ei gisteren geweest zijn??? hier de foto's van de ovu-test: http://i1142.photobucket.com/albums/...afne25/048.jpg http://i1142.photobucket.com/albums/...afne25/045.jpg en hier men tempkaartje: My Ovulation Chart alvast bedankt