door provera heen ongesteld? Help!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kelly1980, May 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Meiden ik heb jullie hulp nodig!

Heb van de gyn voor 10 dagen provera gekregen en zit nu op dag 4. Nu heb ik sinds vanmorgen al ongi voortekenen en verlies ik nu al bruinig/roze afscheiding ( sorry :oops: ) met steeds heftigere buikpijn( die ik normaal ook krijg als ik ongi word). Wat nu? Kan dit ?
    Heb zelf het idee dat ik 2 weken geleden een eisprong heb gehad dus dan zou het wel kunnen dat ik ongi word maar komt dat dan ook dwars door de provera heen? En moet ik nu de provera blijven slikken of toch morgen even de gyn. bellen?

2. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    heeft niemand enig idee?

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    ik zou het even afwachten of het idd doorzet en dan ff bellen! succes

4. kermit

kermit Lid

Apr 10, 2008
    36
    0
    0
    hallo

Ik heb dit laatst eens gevraagd aan mijn gyn wat indien regels doorkomen tijdens gebruik van provera. Mocht er dan gewoon mee stoppen.

Groetjes

5. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Dank je wel voor jullie antwoorden! Op dit moment is het zo dat het bij een beetje bruine afscheiding blijft en het zet nog niet door beetje spotting dus en dat kan door de provera komen, mocht het doorzetten dan bel ik alsnog de gyn

Groetjes Kelly

6. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    ben toch gisteravond flink ongi geworden dus ga morgen mijn gyn bellen!
    Heb vandaag nog wel een provera ingenomen maar met de rest wacht totdat ik de gyn gesproken heb, wnat volgens mij hebben die provera's hun werk al gedaan haha
    Moet eerst een uitgangsecho laten maken voordat ik aan de clomid mag dus als de echo op dag 4 is mag ik op dag 4 ook pas beginnen met clomid, raar he dat het in ieder ziekenhuis anders is

Share This Page