Ik wil voor mezelf, maar ook onze dochter binnenkort gaatjes laten schieten. Bij mij zijn ze helemaal dichtgegroeid maar het lijkt me weer zo leuk om oorbellen te gaan dragen. Dochterlief wil ook graag oorbellen, dus we gaan samen! Bij ons op het dorp heb ik er niet zo'n vertrouwen in. Nu gaan we vrijdag een dagje naar oma in Delft en willen we het daar laten doen. Weten jullie een goed adresje, of kan dit bij elke willekeurige juwelier?
Ik ben er zelf niet zo heel bekend maar van een vriendin heb ik horen zeggen dat ze tevreden was over Warnaar (juwelier?) ergens in het centrum. Sorry, beetje vaag, maar dat vertelde ze afgelopen weekend. Ze had onlangs gaatjes laten schieten met haar dochterje daar.
In de hoven.. weet even de naam niet meteen is schuin tegen over de jumobo. Niet die naast de jumbo zit ze is duurde wel leuke sierade daar. Dus die schuin tegen over de jumbo en vlak bij een tassen zaak en duren schoenen te hoogte ook van de zeeman. Hoop dat iemand anders weet welke ik bedoel met naam hihi. In de stad heb je er ook een tegen over de c en a en naast ing automaat lucardi dacht ik.
Het ligt eraan hoe oud je dochter is. Bij Luigi Lucardi doen ze het vanaf 6 jaar (al zegt hun site wat anders, althans toen mijn dochter van toen 4 ze wilde deden ze het niet, en er stond toen op hun site vanaf 3 maanden). Zit in de Hoven en in de stad. Warnaar zit in de stad en doet het ook bij jongere kindjes. Weet niet vanaf hoe oud precies.
Senais in de hoven prikte ze toen wel bij k. En bij de c en a ook. Heb het twee keer moeten laten doen. Eerste yut gedaan te snel gaatje te snel dickt.
In Wateringen heb je ook een goede Juwelier.Juwelier Nottet in de Herenstraat.Is vlakbij Delft.Daar doen ze het vanaf ik meen 2 jaar.
Onze dochter is 'al' 7, dus dat zal niet het probleem zijn denk ik. Bedankt voor de tips/reactiess. Lucardi wordt een paar X genoemd. Grappig, daar zou ik zelf niet 1-2-3 aan hebben gedacht. Weet nog niet precies welke het gaat worden vooralsnog....