Appjes wissen

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 12 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Mijn man heeft een vriend. Sinds een jaar zijn ze echt wel goeie vrienden.

Een aantal weken terug bleek die gast nogal te liegen en bedriegen. Man en ik hebben hier ruzie door gekregen en die gast is hier niet meer welkom. Mijn man denkt daar anders over. Hij heeft het contact met die vriend iets verminderd, maar ze spreken elkaar nog bijna dagelijks. Prima.. moet ie allemaal zelf weten, maar.. nu zit ik net naast hem op de bank en keek even mee op z'n telefoon en wordt het appgesprek snel weg geklikt (en dan wordt ik nieuwsgierig) dus met een half oog tv kijken en half oog opletten. Zie ik mijn man ineens allemaal appjes van die vriend wissen. (En dit heeft hij al veel vaker gedaan, toen ik hem toen erop aansprak zei die "ja vrienden bespreken wel eens dingen die je niks aangaan".) Prima, ik heb het ook wel eens met vriendinnen over dingen wat hem niks aan gaat. Maar in deze situatie (nu sinds een paar weken blijkt dat die gast niet te vertrouwen is) vertrouw ik dit dan weer niet. Ik ben m'n bed in gegaan. Wil niet zeuren, maar merk dat ik er wel boos om word.bZal ik dit ook zeggen (als ik beetje bekoeld ben)?

2. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Waarover liegt en bedriegt hij dan?
    Heeft het gelieg en bedrieg invloed op jou of jouw partner? Buiten dat jij boos wordt op je man?

Fennec en DastyQueen vinden dit leuk.
  3. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Haha beetje onduidelijk. Hij bedriegt zijn vrouw (hebben wij niets mee te maken, maar hij spreekt stiekem met die andere vrouw af, terwijl hij met mijn man weg zou gaan. Mijn man zit daar dan dus bij. Hij liegt tegen mijn man over afspraken en betrekt mij daarin dat ik niks mag zeggen. (Wat ik uiteraard niet doe)

Gewoon stiekem gedoe.. en naar mijn idee doet mijn man mee met stiekem gedoe door (als hij ziet dat ik kijk) snel allerlei dingen te verwijderen.

4. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Oh, nu ik het terug lees een kleine aanpassing: hij verwacht dat ik niks tegen mijn man zeg, maar dat doe ik wel. Ik ga niet liegen voor hem.

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Wat een gek verhaal en eerlijk? Ik snap het ook niet helemaal. Wat mag je niet tegen je man zeggen? Het gaat toch om die vriend? En voor wie moet je liegen? Ken je de vrouw van die vriend?
    Ik vind het gedrag van je vriend ook een beetje vreemd op z’n zachtst gezegd. Waarom zou je appjes wissen voor je vrouw? Als mijn man dat zou doen ga ik toch wel een beetje aan hem twijfelen hoor!

Evanesco, Ysabella, dreumesje en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Je man zit er bij als die ‘vriend’ vreemd gaat?

7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ten eerste je man is een sukkel dat hij zich laat strikken om die "vriend" zijn alibi om vreemd te gaan te zijn. Hoewel ik twijfel of hij dat zelf heel erg vind aangezien hij dus blijkbaar erover spreekt met die vriend en berichtjes bewust wist.

En ten 2e niemand kan mij dwingen om te liegen voor een ander. Koekoek, je hoeft niet als snitch naar zijn vrouw te rennen maar kan hem wel duidelijk maken dat jij er niets mee te maken wilt hebben. En dat hij je man er ook buiten moet houden!

Ik zou dus ook boos zijn als ik in jouw situatie zie dat er bewust berichtjes gewist worden en zou daar erg wantrouwig van worden naar mijn eigen partner als hij dat vreemdgaan gedrag blijkbaar normaal en oke vind.

jessy77, Nellie4, Madelie en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Dit stukje snap ik alleen niet? Wat mag jij nier tegen jouw man zeggen?

9. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Mijn man ging met hem een avondje stappen en die vriend had dat grietje daar ook ineens voor uitgenodigd (die wist mijn man ook niet). Mijn man was hier boos over geworden en hebben hierover gepraat. Ik heb niet het idee dat ze dus daar over appen met elkaar.

Mijn man en die vriend zouden een dagje gaan skiën en toen ging die vriend ineens naar mij appen dat ik maar moest gaan. Hij vond het belangrijk dat wij een x wat samen zonder kids zouden doen. En dit mocht ik niet tegen mijn man zeggen. (Ik vermoedde dat hij dan het ski-uitje als smoes zou gebruiken om naar zn minares te gaan. Dit heb ik natuurlijk wel allemaal tegen mijn man gezegd.

Het is eigenlijk een slechte film. Maar ik zo baal van dat stiekeme gedoe!

10. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    (jeetje sorry voor de foutjes die erin zitten, mijn telefoon vormt zelf woordjes en zinnen ineens.)

11. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik zou het absoluut niet vertrouwen als mijn vent ineens appjes ging zitten wissen. Doe even normaal. Heel terecht dat dit je niet lekker zit

Hobbelpaardje, Iertje81 en DastyQueen vinden dit leuk.
  12. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Ik zou dus die vriend een ultimatum stellen. Je verteld het tegen je vrouw of ik doe dat...
    Aan deze soap ging ik echt niet mee doen:rolleyes:

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Wat een gedoe zeg. Ik zou duidelijk tegen die vriend zeggen dat je hier allemaal geen zin in hebt. En tegen je man dat je niks kan verbeiden maar je liever hebt dat hij andere vrienden zoekt. Ik geloof wel enigsinds in het ‘waar je mee omgaat word je mee besmet’ credo. Dus zou zelf liever niet hebben dat mijn partner met openlijk vreemdgaande vrienden zou omgaan, daar bij zou zijn etc.

Iertje81 en Manque vinden dit leuk.
  14. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Van die vriend zou me niks interesseren, dat mijn man dingen voor me zou verbergen des te meer.

Hobbelpaardje en Zusterke vinden dit leuk.
  15. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Dat jullie hier "ruzie" om hebben zegt al genoeg ..
    en eigenlijk snap ik dat niet?
    Hoe kun je zon situatie nu tussen eigen relatie laten komen?

Ik snap niet dat jouw man hier nog in mee gaat nadat je alles al hebt aangekaart?

Ik zou duidelijk not amused zijn!

16. louan

louan Niet meer actief

Snap het niet...

Dus die vriend heeft jou ook een keer gevraagd wat te gaan doen en dat mocht je man niet weten?

Gewoon heel duidelijk naar die vriend zijn! Gewoon nee! Ik doe niet mee met je ongein.

17. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Dit dus!
    Wat een raar gedoe zeg.. ik snap jouw man dan ook echt niet.

18. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Wat die vriend doet moet hij zelf weten, al keur ik vreemdgaan altijd af. Maar appjes verwijderen voor mij, zodra dat hier thuis gebeurd is het de hoogste tijd voor een goed gesprek. Koekkoek!

Rosa5 vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Huh? Ik snap niks van het hele verhaal en ik zou geen zin hebben in stiekem gedoe. Ik zou het gesprek met je man aankan en zeggen dat je 1. niet begrijpt waar dit om gaat 2. je geen zin hebt in stiekem gedoe 3. je wilt weten waarom hij berichten wist en 4. of hij aub dat soort onzin lekker bij die vriend wil laten en zich gewoon wil focussen op jullie relatie.

Iertje81 vindt dit leuk.
  20. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hij vraagt jou om voor hem te liegen? Dikke doei hoor, dan mag hij ver van me wegblijven, zodra hij mij meesleept in zijn leugens, ben ik er klaar mee en mag hij het aan z’n vrouw gaan opbiechten...
    Los van wat mijn man in die situatie doet en ok vindt; ik zou ook écht niet blij zijn als hij een avondje gaat stappen met een vriend die op dat moment vreemd aan het gaan is.

Deel Deze Pagina