Rokje/jurkje met sneakers

Discussie in 'De lounge' gestart door Edith1987, 3 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Ik krijg net mijn supergave sneakers van Esprit binnen: Esprit - Modieuze sneakers met een hoge zool kopen in de online shop

Ik draag vooral rokjes en jurkjes. Dragen jullie hierbij ook sneakers? En wat draag je daaronder dan: legging? lichte panty? Blote benen vind ik het nog te koud voor en een donkere panty staat misschien niet zo mooi bij een dikke, donkere panty!

Ik ben benieuwd...

2. Dobbertje26

Dobbertje26 Actief lid

7 dec 2016
    104
    24
    18
    Vrouw
    Ik ben helaas door medische redenen gebonden aan sneakers en dan voornamelijk adidas superstar. Heb ze in meerdere kleuren en designs. Draag ze ook onder rokjes en jurkjes. Vindt ik juist super leuk. Nu vaak nog een 100 dennier panty van de hema. Als het wat warmer wordt een diamant kleurige panty van de hema. En bij echt warm weer natuurlijk niks.
    Maar doe dan wel vaak apparte combis heb bijv een blauwe jurk daarop een oranje vest en dan met oranje adidas eronder. Dan matcht het en staat super leuk.

Conclusie gewoon lekker doen.

3. Pompoen

Pompoen Actief lid

25 okt 2015
    446
    121
    43
    Kijk eens op pinterest, staan super leuk combinaties op voor outfits met sneakers :)

4. Manque

Manque Niet meer actief

Ik draag ook vaak sneakers onder jurkjes, meestal Converse All Stars, maar soms ook een paar merkloze suede sneakers of Vans. Ik draag ze met blote benen (met of zonder sokken, afhankelijk van de look) en nu met leggings en sokken of met een zwarte panty. Het ziet er een beetje alternatief uit, dat moet je leuk vinden.

5. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Blote benen inderdaad en als het te koud is een zwarte panty. Staat leuk vind ik.

6. shoshana

shoshana Niet meer actief

Ik probeer het wel eens. Mijn sneakers met een panty onder een jurkje of rokje, maar ik voel me dan net zwarte piet. Dus uiteindelijk doe ik dan toch iets anders aan.

7. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Haha :D

8. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik vind het geen gezicht. Idd, zwarte piet-effect en ik vind het gewoon een niet passende combinatie: de sierlijkheid en elegantie van een jurkje en de lompheid van sneakers.

Maar als je het leuk vind, doe je het toch gewoon. Wat maakt het uit wat een ander ervan vindt.

9. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik draag nooit iets anders dan sneakers. Dus ook onder rokjes of jurkjes. Meestal met zwarte panty van 40 of 60 denier. Vind dat er prima uitzien, bij anderen ook. Snap ook niet waarom je je zwarte piet zou voelen erin, je hebt toch geen pofbroekje aan en petje met veer op? ;)

Op Pinterest vind je inderdaad heel toffe voorbeelden.
    Zoals hier of hier.

Maar wat bedoel je met "een donkere panty staat misschien niet zo mooi bij een dikke, donkere panty"?

10. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113

Ik heb precies hetzelfde gevoel. Vindt het echt geen gezicht. Momenteel moet ik wel omdat ik vanwege een gebroken teen geen andere schoenen aan kan, maar ik voel me er zeker niet prettig bij.

11. Patatje1982

Patatje1982 Actief lid

31 dec 2014
    449
    229
    43
    Vrouw
    Ik draag meerdere keren per week rokjes en jurkjes met sneakers. Vind het helemaal niet raar. Ik draag ze met meerdere kleuren panty's van 20 denier.

12. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ja haha, dat vind ik ook. Wat ik wel eens doe is een beetje een stoer jurkje of rokje aan (beetje recht model) en dan met een legging en dan sneakers. Dat vind ik beter. Misschien wel heel fout hoor, maar beter dan zwarte piet-look haha.

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.041
    17.010
    113
    Hahahaha dit ja😂

14. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    zit nu ook op kantoor met een jurkje en adidasjes, had geen zin in hakken vandaag.
    Nu gewoon een panty, maar in de koudere periode doe ik een zwarte soort van "legging" maar met voeten aan

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik draag veel sneakers en vind het persoonlijk niet mooi staan met een panty en met een legging al helemaal niet.
    Dat is ook de reden dat ik alleen in de zomer (met blote benen) rokjes en jurkjes draag.
    Dus ik zou zeggen toch blote benen, of hakken ipv sneakers.

16. Ballon

Ballon Niet meer actief

Haha ik ook ja. Maar zonder panty draag ik het heel vaak zo!

17. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik vind het vaak bij andere super leuk staan, maar bij mezelf voel ik me er toch niet prettig in.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Juist leuk. Hier in de winter met een 80/100 den panty en nu met een 20 den, zoiets:

Bijgevoegde bestanden:

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik draag ze gerust onder een jurkje/rokje met 20den panty.

20. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Bedankt voor alle reacties! Het 'zwarte-pieten-gevoel' :D herken ik wel een beetje ja! Maar Pinterest heeft gave voorbeelden! Alleen denk ik dat mijn huidige garderobe toch iets te netjes is...

Deel Deze Pagina