hulp nodig: nieuwe pannen(set)

Discussie in 'De lounge' gestart door puzzelstukje, 2 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.238
    11.817
    113
    Action heeft fijne braadpannen voor op inductie.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Tefal vind ik waardeloos. De koekenpan en hapjespan van de ikea zijn super.

Wij hebben hebben nu bk pannen. Mijn ikea pannen waren na 10 jaar trouwe dienst op. Die bk pannen hebben we van mn schoonouders welke ze voor een groot deel hebben gespaard bij een supermarkt.

Mijn braadpannen heb ik van de ah en de action. Die van de action heeft een dunnere bodem. Maar ik gebruik ze alle drie al 5 jaar zeer intensief. Ik braad zowat elke dag wild en ze doen het perfect

3. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik heb alles uiteindelijk los gekocht. Onze pannen komen van de ikea en lidl. Die van de lidl vind ik echt geweldig! Super kwaliteit! Ze hebben (online) ook een pannenset, maar zaten er een boel onnodige pannen bij voor mij... ik ben iig erg tevreden met mijn pannen :)

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Bedankt voor alle tips dames! Ik ga eerst al onze pannen even na. Daarna toch even kijken eerst maar eens bij de ikea😅

5. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hoe je kunt zien of ze op inductie kunnen is het volgende.

Je zet ze aan en gaan ze over je nieuwe kookplaat zwabberen dan kan het niet en zijn ze krom getrokken door het koken op gas.

De Bk kookpannen konden we gewoon houden hier. De tefal koekenpannen moesten vervangen worden.

Deel Deze Pagina