Deze cyclus ben ik voor het eerst gestart met de etos zwanger worden multivitaminen. Vandaag is mijn nod (afgelopen 2 cyclussen een lf van 12, achter gekomen dmv tempen) en ik heb nog steeds een hoge temp, 36,9. Voor de zekerheid vanmorgen een test van de apotheek gedaan (wat een k*## testen.. ) maar deze was negatief. Normaal daalt mijn temp een dag voor mijn ongi. Dus ik vraag me af of het misschien ook te maken kan hebben met die pillen van de etos. Wat ook anders is deze maand is dat ik normaal heel erg veel last van een beurs gevoel heb aan de zijkanten van mijn borsten na mijn ei... Ook daar heb ik nu geen last van.. Iemand die ervaring ook tijdens het slikken van die etos pillen?
Hoi Dreamy, mijn cyclus was ineens langer (36dgn) door het slikken van die Etos pillen. Of mijn lf langer was door die pillen weet ik niet. Balen he die onzekerheid? Ik hoop dat je toch nog positief mag testen!
Bij jou had het dus wel die invloed Nonja... Vanmiddag rond een uur of een begon ik echt een ongi pijn te voelen en dat is bij mij altijd het teken dat ik binnen enkele uren bloed ga verliezen.. Tot op heden nog geen ongi te bekennen.. En de buikpijn neemt ook weer af... Begin het nu toch wel erg spannend te vinden.. Als het zo blijft ga ik er over een dag of twee maar weer een testje tegenaan gooien... Ben ook benieuwd of mijn temp morgenochtend nog hoog is..
Bij mij werd mn cyclus ook langer met die pillen. Ik hoop voor jou dat je gewoon lekker positief test van de week!
Oei dat klinkt niet zo hoopgevend.. Vandaag zijn de ongikrampen weg en voel ik alleen wat steken boven mijn schaambeen. Vanmorgen was mijn temp nog steeds hoog, 36,8. Ik kon het niet laten en heb er weer een testje tegenaan gegooid maar ook deze was negatief.. Ik heb mezelf voorgenomen pas zondag weer te testen als mijn ongi natuurlijk wegblijft. Mijn borsten doen vanaf vandaag wel zeer aan de zijkanten..
Vandaag weer getest met een test van testpoint die je 4 dagen voor je vermoedelijke nod kunt doen (zeer gevoelige test) ook deze gaf negatief aan.. Ik ben nu 5 dagen overtijd.. Terwijl ik altijd een cyclus van 28 dagen heb gehad (ben al jaren van de pil af) . Ben er eigenlijk niet zo erg blij mee als het inderdaad door die multivitaminen komt dat mijn cyclus ineens veel langer wordt. Ik heb mijn eisprong altijd rond dag 16. Dat zou dus betekenen dat mijn lf nu minimaal al 17 dagen is... Is er nog hoop voor mij denken jullie..?? Ik moet eerlijk bekennen dat ik na de negatieve test van vandaag er niet meer in geloof. Zeker omdat het er een van testpoint was die al reageert als je HCG 12 is. Maar zolang die ongi er niet is blijft toch die onzekerheid... Daar baal ik best wel van...
hmm ik ben er bang voor meid.. heb al zoveel meiden gehoord waarbij de cyclus langer wordt met die pillen...en aangezien je nega blijft testen heeft FF je eisprong misschien verkeerd gezet?? Of je hebt idd een lange lf.. ik weet het niet hoor....maar ik ben bang dat je cyclus verlengt is..
Hoi hoi, mijn lf is door die pillen ook langer geworden. Ik had altijd een lf van 11 dagen en nu met de pillen een lf van 14 dagen. Deze cyclus trekt het weer recht, denk ik, want nu heb ik mijn ei 4 dagen vroeger gevoeld. Dus het kan bij jou ook maar 1 maand zijn dat hij langer is en dat het daarna weer korter wordt. Ik was wel blij met de langere lf dan heeft een ei toch meer kans om in te nestelen.
Klopt.. ik ben er met mijn 12 dagen ook super gerust op of het wel lang genoeg de tijd heeft om goed in te kunnen nestelen.. Al heb ik wel vaak gelezen dat een dag of 10 al voldoende is. Kheb trouwens ook nog ffies gereageerd onder clubs Thanks voor je reactie. Stelt me wel gerust
heey dames, Ik heb fe een vraagje wat ik me al een poos afvroeg.. Iedereen zegt altijd 'ik heb me ei gevoeld' zelf heb ik hem ook wel is gevoeld maar deze keer niet.. Het kan toch ook zijn dat je hem s´nachts hebt ? Omdat sommige vrouwen er direct vanuit gaan dat als ze niks gevoeld hebben ook geen ei hebben.. Lijkt me sterk dat je ei alleen overdag springt toch? Gestopt met de pil december '08 ?-?-50-38-
hee MH, maak je niet druk; je hoeft niet altijd je eisprong te voelen en veeel meiden voelen hem nooit! dus geen zorgen
Het leek me inderdaad al sterk dat als je hem niet voelt dan ook niet zou hebben.. Maar dan kun je beter vragen dan dat je het je telkens afvraagt toch! Bedankt in ieder geval! Ronde 3 Gestopt met de pil in december '08 ?-?-50-38-
@Dreamy balen meid dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Misschien komt het toch door die etos pillen.Snel stoppen met de zooi, ze zijn nog duur ook . Wat bij mij wel mn cyclus verkort is kruidvat multi vrouw, rood potje...
Ben vandaag ongesteld geworden. Ben eigenlijk wel blij dat ik nu zekerheid heb. Deze cyclus was 33 dagen. Valt nog wel mee. Ik ga wel door met de etos zwanger worden pillen. En ik weet nu zeker dat ze je lf langer maken.
Ik heb veel goede verhalen gehoord over de etos-zwanger-worden capsules. Weet iemand hier hoeveel ze eigenlijk kosten? Ik denk dat ik ze ook maar eens ga halen.
Ook mijn cyclus is langer geworden. Eerste ronde na miskraam was mijn cylus 35 dagen (nog HCG in het lichaam), toen 29 dagen en nu zitten we op 34 dagen en nog geen ongi. Wel pijn aan de borsten. Ik heb mijn ei na dag 19 gehad, maar heb gister negatief getest, dus zal wel nie zwanger zijn deze maand..
Pillen kosten hier €7,50 voor een doos met 60 pillen dus dat is genoeg vor 1 maand want je slikt er 2 per dag.