Hulp nodig - ovulatietestjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Secret Promise, 26 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Ik heb een vraag mbt mijn ovulatietestjes van deze ronde.

    Normaal gesproken heb ik op cd 17 - cd 20 mijn eisprong. Op cd 17 had ik deze ronde een bijna (op een haar na) positieve ovulatietest (zie foto), hierna werd hij echter lichter en vervolgens heb ik al 3 dagen achter elkaar dezelfde testjes (met een kleur die richting positief zou kunnen gaan). Op cd 18 had ik echt een behoorlijke hoeveelheid 'vruchtbaar slijm' en op cd 19 ook nog een beetje. Vanaf toen is het weer witte vloed geworden.

    Wel belangrijk om te vermelden dat ik momenteel onder behoorlijk wat emotionele spanning zit ivm het verlies van een dierbaar familielid. Vandaar dat ik nog niet opgeef met testen, omdat mijn ei wellicht hierdoor nog niet gesprongen is..

    Als jullie naar mijn lijstje kijken.. wat denken jullie dan? Gaat hij nog komen of is hij misschien toch rond cd 18/19 gesprongen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    939
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik zou zeggen dat je op dag 17 de hoogste LH- piek had. De teststreep is op die dag dikker dan de overige dagen.
    Gecondoleerd wat verdrietig zeg X
     
  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Allereerst gecondoleerd met het verlies van je dierbare familielid.
    Voor wat betreft je testen zie ik nog geen positieve test helaas. Door de spanning/stress kan het best zijn dat je eispong wat later is dan normaal. Ik zou nog even doortesten.
     
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Hoeveel tijd zit er tussen de test op cd16 en die van cd17m?
    Best kans dat de piek daar tussen heeft gezeten.
     
  5. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Volgens mij zit er ongeveer 24 uur tussen..

    Bedankt voor de lieve woorden, dames!
     
  6. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ik denk dat je op CD17 een positieve ovulatie test hebt gehad hoor. Dat toen je LH piek was.
    En veel sterkte met je verlies. Veel liefs.
     
  7. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je antwoord en lieve woorden!
     
  8. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Zojuist deze test.. lijkt toch weer iets donkerder te zijn:eek: 2,5 uur na de vorige..
    Ik ga vanavond nog maar eens testen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Lijstje ziet er nu zo uit
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Die van vandaag lijkt nu opeens het donkerste haha. Daarom gebruik ik naast dipsticks om te checken ook altijd clearblue dan weet ik het vaak ook zeker!
     
  11. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Komt vooral omdat hij nog nat is en de rest opgedroogd! Die van cd 17 was echt het donkerste (app premom gaf een score van 0.74). Die van vandaag krijgt op premom een score van 0.50, wat wel hoger is dan de vorige testjes.
    Maar ik begrijp wel waarom je clearblue gebruikt.. Streepjes vergelijken is best vervelend werk haha. Maar goed.. hopelijk gaat hij toch nog springen:$
     
  12. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Haha oke. Ik hoop het ook voor je en misschien heb je hem gewoon al gehad op CD17?
    Wel goed benut hopelijk...
     
    Secret Promise vindt dit leuk.
  13. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Ja die kans is er natuurlijk ook nog. En gelukkig wel goed benut!
     
  14. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Kan hij nog gaan springen?
    Hij lijkt langzaam in de middagen iets op te lopen, om vervolgens steeds 's avonds weer licht te zijn.. Zal het eitje nou al een week bijna springen en het steeds opgeven oid?
    Ik heb de 'score' die Premom aan de testjes geeft even achter de testjes geschreven. De onderste test is overigens nog nat, vandaar de veel fellere kleur in vergelijking met de rest.

    Iemand enig idee?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.442
    939
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    hmmm moeilijk te zeggen hoor. Als ie nat is kleurt ie net zo donker als op cd 17... zijn dit te testjes van sensitest? Ik heb die zelf ook verbruikt en vond het ook soms lastig omdat je altijd die 2 strepen ziet. Heb ze nu van een ander merk en deze hebben dat niet. Vind het zelf fijner.
    Al met al moeilijk te zeggen maar ik zou voor de zekerheid doorgaan met testen zodat je de aankomende dagen kan vergelijken met elkaar en er uiteindelijk een goeie conclusie uit kan trekken. En ohja de kans ook benutten ;)
     
  16. Secret Promise

    Secret Promise Fanatiek lid

    19 jul 2012
    2.316
    2.232
    113
    Vrouw
    Testjes zijn van de Action.. Vorige 3 rondes ging het super met testen. Dus dit ligt echt even aan mijn lichaam helaas:confused:. Ik ga je advies opvolgen en even door blijven testen :thumup:
     
    Milkyway7 vindt dit leuk.
  17. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Hmm ik denk toch dat je hem al gehad hebt op CD17!
     

Deel Deze Pagina