Hulp nodig, Samsung smartphone schermvergrendeling

Discussie in 'De lounge' gestart door La femme Nikita, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo meiden...mijn kleine man heeft vandaag mijn GSM in zijn handen gehad en meer dan 5 keer een verkeerd patroon ingevoerd waardoor het scherm nu vergrendeld is.
    Ook wordt mijn googlemail niet herkend en ik kan het scherm dus niet openen, uitgerekend vandaag piept mijn GSM de hele ochtend voor berichtjes...die kan ik dus wel horen, maar niet lezen...
    Iemand een tip hiervoor?
    PS: het is een second hand gsm van mijn schoonzus, we hebben hem wel helemaal gereset, maar zouden we eventueel haar googlemail en paswoord nodig hebben?

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Ja, dat denk ik wel. Mijn dochtertje heeft het ook wel eens gedaan en toen moest ik idd mijn gmail adres en wachtwoord gebruiken om te ontgrendelen.

3. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    tsja, vanmiddag dan maar eens vragen of zij voor mij in wil loggen...
    Wel vreemd, want de telefoon werkt verder wel gewoon met mijn adres...

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    #4 Bluesky, 23 mei 2013
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
    Ik heb hetzelfde gehad in de vakantie vorig jaar. Net 3 weken die telefoon en het ding was helemaal geblokkeerd. Op internet was ook zo snel niets te vinden en om te voorkomen dat ik het per ongeluk nog verder "kapot" maakte heb ik de winkel gebeld waar ik hem gekocht had en die hebben uitgezocht hoe het moest.

Ik moest een harde reset doen... Maar dat is bij elke Samsung anders. Bel dus even met een telecom winkel, daar kunnen ze het goed uitleggen. Dan heb je de mail niet nodig. Nu ik het schrijf bedenk ik me ineens dat dat ook een onderdeel van het probleem was. Ik had nog geen internetbundel (die begon pas na de vakantie) en ik had daar ook geen wifi. (we zaten in Zweden, midden in het bos) Ik kon dus niet inloggen en daardoor mijn account niet vrijgeven.

Dat betekend helaas wel dat de kans bestaat dat je alles kwijt bent op je telefoon, dus als je er een extra SD kaartje in hebt zitten voor je foto's en app's moet je dat er eerst uithalen!

Edit: Ik heb trouwens een Galaxy S advance, als je die ook hebt moet je even googlen op "harde reset samsung galaxy s advance" of net welke versie je hebt.

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Bluesky, jij weet niet meer precies hoe je zo´n harde reset doet?
    Daa zal ik eens op googlen, voor het week-end kan ik niet meer naar een winkel, pas volgende week weer...:(

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
  7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Euhmmm.
    Batterij eruit.. Dan scherm aandoen met de power en home knop tegelijk.
    Dan kom je in een menu en moet je kiezen voor fabrieksinstellingen herstellen.

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
  9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Je kunt ook gewoon even bellen, dan leggen ze het uit. Vinden ze meestal geen probleem... ;)

Ik zoek nog even online of ik het kan vinden voor ik het verkeerd uitleg.....

Ja gevonden: (dit geld voor een Galaxy S advance, als jij een ander toestel hebt, kan het anders werken, dan moet je even op je eigen model zoeken) Hier een filmpje van you tube: (in het engels) Klik!

Edit: Kleine aanvulling: Je moet alle drie de knoppen ingedrukt houden tot je het samsung logo ziet, dat kan even duren.

Ik hoop dat het zo werkt voor je! Succes!

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Dat heb ik ondertussen ook gevonden en werkt niet...
    Telefoon hangt echt vast...
    Vet balen, moet echt naar de winkel denk ik.

Deel Deze Pagina