Hallo, ik heb jullie hulp nodig, Mijn broer gaat deze zomer trouwen en nu willen mijn zus en ik een filmpje maken voor op de feestavond. Nu was ons idee om aan willekeurige mensen inde stad te vragen wat ze van een bekend persoon vinden , de vraag weglaten en dan erbij zetten dat we gevraagd hebben wat de gemiddelde Nederlander van het bruidspaar vind. Nu kijk ik weinig tv en ben niet zo thuis welke artiesten leuk zijn om bij het bruidspaar te projecteren, het leukste zou zijn als het een acteur/ actrice zou zijn waar veel om te doen is de laatste tijd. Kunnen jullie mij misschien helpen?
Wat een leuk idee! Gordon, Gerard Joling, Patty Brard, evt Wendy van Dijk, Chantal Janzen, Ali B. Ligt er net aan wat voor soort reacties je wil krijgen
Leuk idee! Als je gaat voor grappige/lullige reacties, dan zou ik inderdaad gaan voor Geer en Goor. Of vraag mannen wat ze vinden van een ontzettend mooie vrouw en vrouwen van een ontzettend mooie man. Of vraag ze naar hun ex, kan ook hilarische verhalen opleveren (al weet ik niet of iemand op straat zomaar zal beginnen over z'n ex). Succes en veel plezier!
Dames dank je wel, ik denk dat we hier wel wat mee kunnen. Ik hoop op leuke en ook hele foute reacties van de mensen op straat 😀😀