Wij verwachten in december een dochter, nu ben ik aan het zoeken naar DE naam. Ik denk dat ik het weet☺️ Maar wil graag jullie mening Ik zal mijn rijtje plaatsten; Evelyn Elin Emily Charlot Carley Kaeley Lauryn/Lauren Lilia Macey Onze zoon heet Ju.liën en dan op z'n Engels gesproken. Dus Dju lie jun Ik heb echt heel lang Kaeley als favoriet gehad maar nu ineens op een site een naam waar ik echt gewoon opslag een warm gevoel van kreeg! Ik weet dat er chique namen en minder chique namen tussen staan maar vind ze gewoon mooi☺️ Graag jullie mening en eventueel aanvulling😜
Emily! Dat wordt zeer waarschijnlijk de tweede naam van mijn kindje als het een meisje is. Bijzonder trouwens dat je Lilia erin hebt staan. Een vriendin van mij is twee weken geleden bevallen van een Lilia en die naam hoor je erg weinig. Vind dat ook wel een leuke naam. Maar Emily leuker
Dochtertje van een vriendin heet Evelyn! Haar zusje heet Jordyn. Echt 2 cuties!!! Ik zeg Evelyn, elin of lauren
Ik vind Lilia het mooist, erg bijzonder en een prachtige klank. Emily vind ik ook heel mooi, en Lauren. Leukst: Lauren Mooist: Lilia Liefst: Lilia Schattigst: Elin Als jullie het op z'n Engels willen uitspreken net als de naam van jullie zoon, vind ik Lilia niet zo mooi. Juist de langgerekte ie-klank spreekt me aan. Dus dan sowieso liever Emily of Lauren (Loren).
Ik vind Macy/Macey echt een hele leuke naam, een beetje een zwak voor En ik vind Emily ook een hele mooie naam. Klassiek, tijdloos en het beste bij de naam van je zoon passen. Dus mijn keus zou Emily zijn
Thanks ladies! Ik vind Emily ook heel erg klassiek en tijdloos alleen m'n nichtje heet E.mma. Vind ik wel een beetje op elkaar lijken... We wonen bij elkaar in de straat dus dan heeft oma oppas dag en moet ze roepen.... J.uliën, E.mma, Emily... Vind ik wel een beetje dezelfde klank? M'n zus vind het geen probleem, maar ik twijfel daarom aan deze naam...
Het enige met E.mma en Emily is dat ze allebei misschien zullen worden afegkort naar Em. Maar ik ken een Sandra en Sanne die allebei worden afgekort naar San en dat vinden ze alleen maar leuk .