Welk potje? Ervaringen Fisher Price Koninklijk potje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inge88, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik wil langzaam aan een potje gaan introduceren, mijn dochter is nu 19 maanden. Met name omdat ze andere kindjes op het KDV ook al op het potje of de WC ziet gaan. Maar met welk potje begin ik?

Ik zag van Fisher Price dus het koninklijk potje. Daar komt dan een muziekje uit als ze wat zou doen. Nou weet ik niet of dat echt een must is maar het leek me wel handig dat dit potje ook als opstapje gebruikt kan worden en dat er meteen een wc bril verkleiner op zit voor de volgende stap. En dat 'ie wel een beetje op een 'echte' WC lijkt.

Is dit iets of kan ik beter beginnen met zo'n simpel potje? En welke dan?

Ben hier dus echt helemaal blanco in, alle tips en adviezen zijn welkom :)

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wij zijn begonnen met een baby bjorn potje, voornamelijk omdat je de binnenkant eruit kunt halen om schoon te maken. Daarnaast is hij erg stevig. Voor de wc hebben we een goedkope wc verkleiner gekocht en er staat een los opstapje in de wc die we toch al hadden.

Ik denk dat het muziekje bij onze zoon alleen maar zou afleiden om goed uit te plassen.

Het ligt aan je budget en aan je zelf en aan je kind wat handig is denk ik. Wel zijn 2 potjes (bijvoorkeur identiek, anders willen ze er misschien maar op 1) het handigst. Eentje boven en een beneden, anders blijf je slepen.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Toilettrainer "3-in-1" van babywalz ...deze hebben wij en voor boven wil ik alleen zo'n toiletbrilverkleiner denk ik. Heb ook een simpel potje van de action maar daar wil ie echt niet op zitten, die is leuk om mee te spelen ;)

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Pas was er bij de kruitvat 1. Kun je al potje gebruiken.
    Mooi ook als verkleiner, en als opstapje.

Deel Deze Pagina