heey heey ik heb 6 a 7 jaar kunstschaatsen gedaan, het heeft me heel veel pijn gedaan dat ik moest stoppen. nu 14 jaar later (en nooit meer geschaatst)wil ik weer eens een keertje gaan proberen te schaatsen, maar ik wil niet dat het mega druk is ben bang dat ik mega hard onderuit ga iemand een idee ik woon in den haag
We hebben bij de silverdome (zoetermeer) gekeken omdat we daar een kroeg gaan openen en daar kan je heerlijk schaatsen... Ik wist niet dat je bij de uithof ook kon schaatsen trouwens.....maar ben er ook heel lang geleden voor het laatst geweest
k weet idd de uithof daar heb ik vroeger wedstrijden gedaan, maar ik vroeg me af kwa tijden wat een beetje rustige tijden zijn of iemand dat weet?
Wat toevallig Ik heb van mijn 7e tot mijn 25e aan kunstschaatsen gedaan. En ik mis het ook gruwelijk! Heb wel nog een paar keer geschaatst, en wat deden mijn schaatsen toen pijn! Vaak is het tijdens schooltijden iets rustiger op ijsbanen.
Ik heb ook een jaar kunstschaatsen gedaan,moest stoppen vanwege geldgebrek.Ik zat bij KSV Rijnland in Leiden maar ik dacht dat ze in de Uithof ook lessen hadden voor kunstrijden.
k heb geschaatst in rotterdm de weena hal! ik wil niet echt les eerst ff proberen of ik het nog wat vind en wie weet daarna lessen, maar ik ben nog al verlegen geworden en durf dus niet te gaan schaatsen vandaar dat ik het graag rustig wil hebben