Ohh ik ben zo chagrijnig! Vorige week een ongeluk gehad, schade formulieren ingevuld en netjes opgestuurd. Nu heb ik al expres vakantie genomen omdat de schade zo groot is dat er een expert moet komen (Kan ik niet met de auto na het werk). Bel ik al vanaf afgelopen donderdag naar de verzekering, hebben ze niks binnen. Erg fijn!! Uiteindelijk toch kunnen regelen met de tegenpartij, had toevallig meneer zn adres en naam nog onthouden.. Maargoed dit is al de zoveelste x bij de post. Ook al heel veel geboortekaarten niet aangekomen toen mijn dochter werd geboren, zo irritant!! Klacht ingediend, moet nu nog gehoor krijgen. zooo dat lucht op
Ze zeggen waarschijnlijk gewoon sorry, en dat ze hun best doen om het in het vervolg te voorkomen. The end. Heb ook weinig goeds meegemaakt met PostNL.
Daarom zeggen ze bij de verzekering ook altijd dat je een kopie moet maken vh schadeformulier om dit soort dingen te voorkomen...
Ik weet er alles van! En heb al 3x een klacht ingediend en tis nog steeds hetzelfde! Laatst lreeg ik zelfs een hele berg post van 3 maanden....
Ow fijn heb het ook een keer mee gemaakt, waren ze een zak Pro plan hondenvoeding van 15 kilo kwijtgeraakt! Zooplus heeft een nieuwe moeten opsturen. Volgens mij vreten ze alleen maar uit hun neus daar..
Hier ook geen goed woord over voor PostNL. Zusje heeft meerdere geboortekaartjes verzonden die nooit zijn aangekomen, ze zijn erg traag met leveren en wagen het ook nog heel vaak om een uur voor aflevering ineens te melden dat het een andere dag word. Grrrr! Hier ook al eens een gilet via internet besteld, nooit aangekomen..
Story of my life... Ik weet niet waar het precies fout gaat of waar het aan ligt, maar dikke vette bom erop en/of de medewerkers allemaal ontslaan en goed personeel inhuren!!! Hoe moeilijk kan het zijn? Sinds 1700 ofzo brengen ze post van punt A. naar punt B. Zo moeilijk is het anno 2014 toch niet meer met ruim DRIEHONDERD jaar ervaring ! En ja, ik zal het vast onwijijijijs onderschatten, maar dat ik nou nooit een keer fatsoenlijk post krijg of dat mijn post bij de ander nooit aankomt terwijl ik wel betaal voor hun diensten (postzegel!!!!!!!) slaat nergens op. Ik vind het ronduit schandalig dat je elk bedrijf waarbij je een dienst koopt en niet geleverd krijgt ze in gebreke kan stellen; BE-HAL-VE Post-freaking-NL. There, i have said it. Bom erop. Klaar
Frustratie pff! Heb zelf nog nooit problemen gehad maar hoor het vaak genoeg om mij heen dat postnl het verknalt.
jahooor mn beste vriendin heeft een cadeautje voor mn zoontje besteld, staat op postnl dat ie afgeleverd is bij hun thuis getekend met een of andere vage naam.. niemand in hun straat heeft het ontvangen weer een pakketje gooone :x :x 2e deze week.. grrrr!
Blijven klagen hoor, heb ik ook gedaan. Uiteindelijk hebben ze ons adres op een speciale lijst gezet zodat wij een bepaalde periode extra in de gaten gehouden werden. Ook is er iemaNd langs geweest. Wel ba een klacht of tien 😉 nu lijkt het goed te gaan..
so ik kan er over mee praten. ik had een pakket baby kleren overgenomen van iemand op marktplaats, na een paar dagen had ik gevraagd waar het bleef. deze man vond het erg raar dat ik het nog niet had want hij had het al op maandag opgestuurd en ik heb toen op donderdag contact met hem op genomen. dus het case en pakket nummer gekregen en ja hoor mevrouw er word aan gewerkt. de dag er na word ik gebeld door hun ja mevrouw we weten waar het is. dus ik zeg mooi dan heb ik het over 2 dagen in huis. hoe moeilijk kan het zijn???? nou ik moet zeggen heel moeilijk. Dus na een week ngo een keer gebeld en besloten dat ik elke dag ga bellen als het niet komt. krijgt ik een mevrouw aan de telefoon die zegt ik mag er niks tegen over u over zeggen want de afzender is de opdracht gever. daar na zegt ze dat ik de meneer die het behandelt de tijd moet geven maar ja ondertussen zat ik al 3,5 week op mijn pakket te wachten. Toen was ik zo boos dat ik het hoofd kantoor heb gebeld in hen haag. daar werd ik gelukkig goed behandeld en de dag daar na stond ik op het punt hun weer te bellen en werd ik door hun gebeld. en deze meneer zei dat het pakket weer gevonden was. ik vroeg wat er gebeurt was. eerst was het verkeert af gegeven en daar na opgehaald maar weer opnieuw verkeerd af gegeven. niet eens in de buurt of zo. Ik kreeg verzekerd dat kik het die zaterdag in huis zou hebben en ja hoor eindelijk was mijn pakket er. ook nog een bosje bloemen gekregen voor de vertraging. dus ik zou zeggen gewoon elke dag blijven bellen en een rekening sturen van al je kosten, en dan ook ngo boos worden dat heeft bij mij echt geholpen. maar ja zo leuk is het niet natuurlijk
Zó raak je dus je post kwijt! Een bestelling bij kaartje2go van 50euro met de uitnodigingen voor mijn dochter's verjaardag. Ik trof m zo aan in de brievenbus. Niet de moeite nemen even aan de buren te vragen om het aan te nemen oid. Het raarste was dat het er prima in had gepast als ze maar niet eerst de andere post in de bus hadden gegooid. Een beetje logisch nadenken is best lastig. Ik heb mazzel dat het niet uit de bus is gejat. Alhoewel het niet de eerste keer is dat ik post mis. De nieuwe zorgpolis nadat mijn dochter geboren werd moet ook nog aankomen en de brief van de belastingdienst met een aanslag is ook nooit aangekomen. En die laatste wil je echt niet missen!!
ik heb ook echt een hekel aan postnl. In oktober zijn er veel rouwkaarten niet bezorgd bij de mensen thuis en vind dat dus gewoon echt niet kunnen. pakketjes komen veel later, of er staat bij dat ze al verzonden zijn. Ook dat je de hele dag zit te wachten en dan ineens verschijnt er bij mijn pakket van post nl dat je niet thuis bent, terwijl je geen postnl busje hebt gezien. ik verzend en ontvang liever via dhl ben ik inmiddels wel achter!
Hier gaat het ook regelmatig mis. Meerdere malen klacht ingediend en dan krijg ik als reactie dat ik de post maar aangetekend moet versturen! Natuurlijk..ik ga iedere verjaardagskaart, brief enz aangetekend versturen voortaan
Hier nergens last van. (Nog niet, afkloppen) Dat de brievenbuspost niet goed wordt bezorgt is een logische verklaring voor. Parttimers die scholier of student zijn. Aangezien ze bijna alle vaste krachten er uit zijn gegooid. Toen mijn pa er nog werkte kwam er een nieuw chef. Vrij jong net afgestudeerd, en geen enkel ervaring met de post. Ze zou het wdl even vertellen hoe het moest. Binnen een week vroeg ze mijn vader om hulp. Dus tja.
Weet het wel zeker. Afgelopen zaterdag kregen we vijf poststukken binnen, van vier verschillende bedrijven. Aangezien ik het vreemd vond dat al die bedrijven op dezelfde dag posten, data bekeken. Zaterdag was het 1 februari, had post van 20 (!), 27, 29 en 31 januari.
Probleem bij PostNL is dat ze alle goeie, betrouwbare (en dus duurdere) fulltime werknemers eruit gegooid hebben om zo de kosten te drukken. Nu werken er met name ongeïnteresseerde lager opgeleide mensen die het niet als hun passie zien maar als een (nood)oplossing om weer (tijdelijk) aan het werk te zijn. Er werken nu ook veel zelfstandige voor de PostNL met vaak halfgare busjes of die niet goed de NL taal niet beheersen. Het enige wat deze medewerkers interesseert is of ze hun salaris aan het einde van de maand op de rekening hebben staan. Mogen wij de overheid voor bedanken voor het privatiseren van de postmarkt waardoor kosten omlaag moesten, concurrentie omhoog maar ook de kwaliteit tegenwoordig ver te zoeken is. Net zoals met stroom en kabel gaat gebeuren alles moet geprivatiseerd worden maar als er problemen van komen dan trekt de overheid zijn handen ervan af (pro rail en NS nog zo een voorbeeld). Helaas krijgen wij een jaar na ons trouwen nog wel eens de opmerking dat het jammer is dat we sommige mensen niet hebben uitgenodigd. Nou hadden we iedereen een kaart gestuurd en wie er niet had gereageerd een mail. Helaas hebben beide sommige mensen niet bereikt (mail omdat het een onbekend mail adres was van ceremoniemeester) en als je de kaart niet hebt kan je dat niet weten. Stukken die erg belangrijk zijn scannen we of in, of maken we een kopie van en versturen we nu bijna altijd aangetekend. Maar goed ik was niet van plan 150 trouwuitnodigingen aangetekend te versturen dat grapje was/ is al duur genoeg.