hulp nodig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by maaike1309, Sep 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Hallo allemaal,

kan iemand mij even heel duidelijk uitleggen hoe dit nou werkt?
    Ik weet dat je elke ochtend rond dezelfde tijd moet tempen, dat vul je dan in in dat schema toch?
    Maar wanneer weet je nou dat je ei er is?
    Wat doet je temp dan?
    Een paar constant ofzo en dan ineens omhoog of omlaag?
    Ik zou het miss in mijn 2e ronde willen gebruiken maar snap het niet helemaal!

Alvast bedankt meiden!

Liefs Maaike

2. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    He maaike sowieso als je net begint met zwanger worden kun je beter nog niet gaan tempen, want dan ben je er toch meer mee bezig.
    maargoed als jij dat wel wilt, dan moet je dat doen.
    In principe als je ongesteld wordt gaat je temp zakken en dat noemen we dan de temp voor je ei. Als je ei komt dan zakt je temp meestal nog een beetje. En als je ei geweest is dan schiet je temp omhoog. En als je temp dan de eerste 3 dagen minimaal hoog blijft of continue hoog blijft dan heb je zeker weten je ei gehad. Je temp na je ei is meestal ook hoger als je temp voor je ei.

Maarik zie dat je 8 dagen overtijd bent het kan natuurlijk door het ontpillen komen dat je cyclus anders is als normaal, dat is bij iedereen verschillend. maar je zou natuurlijk ook al zwanger kunnen zijn. Spannend in iig succes.

xxx joyce

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Okeej bedankt iig voor je uitleg!
    Nou ik wil het gewoon een beetje gaan bijhouden zodat ik het straks gewoon goed weet als ik wat verder ben en nog niet zwanger ben geraakt!

Ik denk wel dat het door het ontpillen komt hoor, heb vanmorgen getest en was nega dus!

Liefs

Share This Page