Korte nacht... temp?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Caecilia, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Ik zit op 12 DPO normaal heb ik een LF van 14. Nu kon ik vannacht niet in slaap komen. Ben om 0:30 maar weer opgestaan en om 1:15 weer terug naar bed.
    Ik temp om 6:30.
    Normaal dus na een nacht van ca 7 uur. Nu heb ik iets meer dan 5 uur geslapen.... Mijn temp was vanmorgen 36,8 0,1 graad lager dan gisteren.

Ik weet dat weinig slapen de temp beinvloed... maar wordt deze er lager of juist hoger van?
    Weet iemand dit?

2. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

0.1 graad verschil is maar heel weinig.
    Volgens mij moet je minimaal 4 uur achtereen slapen als je een goede temp wil meten. Daar kom je in ieder geval wel aan.
    Ik weet niet of je temp er lager of hoger door wordt. Ik weet wel dat wanneer je later meet dan normaal je temp vaak hoger is en wanneer je vroeger tempt vaak lager is.

gr

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Dank je voor je reactie!

Zie in je onderschrift dat je ha het zaad niet goed vondt en de fert arts wel. hebben wij ook gehad. Ligt aan de manier van testen. De HA stuurt het naar een lab waar computer de zaadcellen telt. De fert arts stuurt het naar lab waar iemand met microscoop gaat tellen en kijken. Dat geeft een veel betrouwbaarder resultaat! Dus vertrouw hierin niet op de ha maar op de fert arts!

4. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Hey

Ik ben hier eigenlijk ook wel heel benieuwd naar aangezien ik afgelopen nacht heeeeeel erg slecht geslapen heb.
    Heb maandag een flinke dip in temp gehad (0.4) dus hoop op ei,vandaag 0.2 omhoog,maar zou het als je wel goed geslapen hebt hoger of lager zijn!

Dus als iemand hier antwoord op weet,altijd welkom! :)

5. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Aha, dat is heel goed om te weten, dank je! Geeft weer een beetje vertrouwen in de zaadjes!

Share This Page