Overbezorgd clearblue digitaal met indicator

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Aura, Sep 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aura

Aura Niet meer actief

Hallo ik heb vandaag test nummer tig gedaan....
    Ik heb 1 week geleden cb met indicator gedaan en was toen 1-2 weken...paar dagen later was 2-3 weken vandaag ben ik 5 weken zwanger en moest er eigenlijk 3+ staan, maar hij stond om 2-3 weken.....het zou net kunnen natuurlijk want 3+ ben je over de 5 weken zwanger maar maak me toch wel beetje zorgen, denken jullie dat terecht is?
    voel me erg onzeker :s

2. Aura

Aura Niet meer actief

p.s. heb wel een cyclus normaal van 26 dagen...

3. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    wees gerust! het blijft een indicatie!!! kan niet op de dag nauwkeurig natuurlijk berekenen hoever jij bent zo'n test :D
    komt goed en vertrouw op je eigen lichaam meis!

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

meissie maak je niet druk net wat hier boven gezegt word
    geniet !!!

5. babs81

babs81 Niet meer actief

b ij mij gaf alle testen positief!! en die indicator gaf NIETS aan, de volgende dag gaf hij aan 1-2 en zwanger!!
    het kan dus met de dag veranderen!!

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Niet onzeker worden meis, morgen kan er ineens wel 3+ staan, maar dat zou ik niet eens meer uitprobeen, want je bent gewoon hartstikke zwanger!!! Hij telt toch al verder, dus genieten jij!!!

7. Eltime

Eltime Actief lid

Jul 17, 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat herkenbaar... ben ook zo 'dom' geweest om vandaag met
    5w 3d nog een keer opnieuw te testen...

Vorige week donderdag met 4w 6d stond er 2-3 weken, dat klopte dus... maar het staat er nu nog steeds met 5w 3d! Bah, ben ff helemaal niet lekker ervan :(

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Die test meet alleen maar de duidelijkheid van het streepje! Maarja, als jij bijvoorbeeld langzaam hcg aanmaakt, dan zal de test heel lang 1-2 weken aangeven, terwijl je misschien al 5 weken bent!

NIET uitgaan van die indicatie !! Alleen een echo kan vertellen hoe ver je bent en alleen een echo is dus betrouwbaar !!!!!!

En dus niet stressen ;)

9. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Meis niet stressen! het is een INDICATIE!!!! pin je er nou niet op vast! je bent zwanger en vertrouw op je lichaam :D

10. Eltime

Eltime Actief lid

Jul 17, 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nogal een stresskip en erg hormonaal momenteel :D

11. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb juist een negatieve ervaring wat die indicatie betreft maar weet niet of je dat wil horen.
    Mocht je het willen weten dan roep maar en anders hou ik het gewoon voor me;)
    In ieder geval is het maar een indicatie en zegt het niks ookal ga je je er toch druk om maken deed ik toen ook.

12. Eltime

Eltime Actief lid

Jul 17, 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Majel ik wil het toch wel graag weten, pb mag ook!

13. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik had met 2 weken overtijd ( dus bijna 6 weken zwangerschap) een digitale test met indicatie gedaan. Hier zou dus dacht ik 3+ op moeten komen te staan. Er kwam toen 1-2 op te staan dus dat betekent een veel kortere zwangerschap. De test heb ik op zaterdag gedaan en werd er erg onzeker van omdat ik dacht dat het een slecht teken was. Heb dus de vk gebelt maar die kon er ook weinig over zeggen.
    Dus toch maar afwachten. Helaas begon ik de maandag daarop bloed te verliezen en heb ik een miskraam gehad. Doordat het dus misging waren de hormonen al iets minder en kreeg ik de indicatie van 1-2 op de test inplaats van 3+. Hier betekende het dus een miskraam.

14. Eltime

Eltime Actief lid

Jul 17, 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Majel dank je wel. Wat rot dat het zo gelopen is! Heb er nog 1 test tegenaan gegooid, gedaan met ochtend-urine omdat ik dat de laatste keer niet gedaan had... zie album ;)

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Kijk dat is het resultaat waar je op hoopte. Super joh en nu niet meer testen en stressen maar gewoon genieten.

16. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Mooie bannerzin BTW.
    Het geeft me terug moed, ik vermoed dat we in hetzelfde schuitje zitten.
    X

17. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wie ik?
    Zo ja dan zitten we inderdaad in hetzelfde schuitje alhoewel dit schuitje al weer een goede koers vaart;)

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Die bannerzin is inderdaad erg mooi....eigenlijk is dat de enige goede manier om het te bekijken als je een MK hebt gehad...
    (al blijft het ronduit klote als het gebeurd..)

x

Share This Page