Ik zal even mn verhaal doen, misschien zijn er meiden die het herkennen. Ik zit nu in ronde 3 om zwanger te worden. 14 juli begon mn laatste menstruatie. Omdat ronde 2 29 dagen duurde, had ik mijn NOD op 11/8 (vorige week donderdag). Een week ervoor had ik steekjes en ongi kramp, ik dacht innesteling. Vorige week had ik voor mn NOD ook wel wat klachten, zere borsten, rare smaak in mn mond, maagzuur, maar verder niks. Tot op de dag van vandaag nog niet ongesteld, maar ook totaal nergens last meer van! Ik denk nu dat wat ik dacht dat mijn innesteling was, waarschijnlijk mn ei is geweest. Dat zou betekenen dat mijn NOD komende donderdag is. Wie heeft er tijdens de eisprong wat kwaaltjes gehad, maar een week voor NOD totaal nergens meer last van en was toch zwanger? Kom maar op met die leuke verhalen
Hoi Zilla Hier zo'n beetje t zelfde verhaal. Ik dacht 6 of 7 aug m'n eisprong te hebben. Vanaf maandag de 8e flink last van opgeblazen gevoel en donderdag was ik gewoon ronduit beroerd, misselijk, hoofdpijn, ongi krampen. Tegen 12 uur 's avond kreeg ik plots enorm vloeibare afscheiding, alsof ik menstrueerde. Ik heb toen een ovulatietest gedaan en deze was tot mijn verbazing positief. Dus ja het kan dat je er een weekje naast zat. Ik heb nu nog steeds dat opgeblazen gevoel, maar niet meer misselijk of vloeibare afscheiding.
Hoi! Ik heb vanmorgen nog een vriendin geveld die twee kids heeft om te vragen wat zij allemaal voelde toen ze zwanger was. Bij de eerste weet ik nog dat ze allemaal liep te mopperen over iedereen die zwanger was behalve zijzelf en dat ze daar zo van baalde en stikkaloers was. Toen bleek ze dus al zwanger! Bij de tweede was ze eerst er van overtuigd dat het raak was en voelde ze van alles, maar was ze niet zwanger. Periode daarna voelde ze niks en was ze zwanger van hun tweede. Je hoeft dus niet altijd allerlei gekke dingen te voelen om toch zwanger te kunnn zijn hoor! Daarbij komt denk ik ook dat al je wel van alles voelt dit 9 van de 10 keer enorm uitvergroot wordt door jezelf omdat je er zo hard mee bezig bent. (heb ik nu ook last van) Succes in ieder geval!!!
Hier ook hetzelfde gehad bij Lucas. De eeerste zwangerschap en geen kwaaltjes totaan de 14 a 15 weken ver.Toen waat bandenpijn.En vanaf de 18de week voelde ik hem bewegen.Maar totaan de 18 weken zzou je niet zeggen dat ik zwanger was hihi.Het is dat we de echo's hadden. Nu was het anders.De 2de keer dus wel kwaaltjes gehad.Geen misslijkheid enz maar bandenpijn, trekkerig gevoel en opgezette dikke buik.MEer niet.
Hoi, Ik heb tot nu toe eigenlijk geen klachten gehad het is dat de echo's bevestigen dat ik zwanger ben maar zelf merk / voel ik het nog niet ik ben nu 16 weken zwanger