Hoi Dames, Nadat ik 1x goede hulp heb gekregen, vroeg ik me af of jullie me nog een keer konden helpen... Ik zoek namelijk een vernoeming voor een jongen van Marie-louise en Jacqueline Dus een naam maken van deze 2 dames namen en dan ook nog voor een jongetje! De andere naam is Jorim geworden vernoemd naar Kim&Bjorn Kunnen jullie nog iets bedenken? vind het erg moeilijk!
Leuk dat het Jorim is geworden zoals ik had voorgesteld! Goeie keuze lijkt mij, duidelijke vernoeming! Marie-Louise + Jacqueline is lastig.. Voor een meisje vind ik Marline een hele goede maar voor een jongen moet ik echt even puzzelen. Zo snel kom ik eigenlijk alleen maar tot: Marquel.
Dankjewel allemaal, het is inderdaad erg moeilijk.. En als wij geen leuke naam kunnen verzinnen dan willen wij het ook niet doen ik vind de namen die jullie bedacht hebben wel goed, maar niet helemaal geweldig! Als ik de namen zou splitsen, wat zouden jullie dan bedenken? Dus een naam voor Jacqueline en een naam voor Marie-louise (wel een beetje een hippe naam!) Maar ook waar je goed terug ziet dat het echt om een vernoeming gaat
Jacqueline: Jaël.. Marie-Louise: Maro, Marlo, Mas, (Lomar, Limar - geen idee of die bestaan), Sem, Ries.