Hulp nodig!!??

Discussion in 'Zwanger worden' started by zoe1, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb hard jullie hulp nodig....:)

4 mei heb ik een MA gehad (vruchtje ook verloren met behulp van medicijnen). 26 juni laatste controle gehad in ziekenhuis (eindelijk negatieve zwangerschapstest).
    Afgelopen zondag (1 juni) eisprong gehad (positieve ovu-testen en temp omhoog).

Nou ben ik net ineens een stuk slijm verloren met enorm veel bloed.... Echt helderrood Ik bloed nog steeds en heb behoorlijke krampen.... :(
    De gyn al gebeld en morgen mag ik langs komen.

Nu is mijn vraag, heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn??? Ik heb echt geen flauw idee!! Word er wel een beetje moedeloos van.... Wil zo graag weer verder!! :(

Liefs Zoe

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Een dergelijke situatie heb ik vorige maand gehad. De maand daarvoor had ik waarschijnlijk een zeer prille mk of eigenlijk een mislukte innesteling. Zodoende vertelde mijn HA dat de baarmoederslijmvlies dan de daarop volgende maand zo dun kan zijn, dat een evt. eicel meteen al afgestoten wordt of tot bloeding leidt, wanneer het wil innestellen.

Ik hoop dat de gyn jou beter kan vertellen wat er aan de hand is. Gelukkig dat je morgen al een afspraak hebt.

Succes en een dikke knuffel!

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je snelle reactie! Lief van je! :)

Dat klinkt eigenlijk wel heel logisch.... :(, hopelijk krijg ik morgen ander nieuws. Maar ik ga er eigenlijk niet vanuit.... Was zo blij dat ik weer een eisprong had! Pfff best wel een domper weer :(

Vanaf wanneer gaat een ei zich innestellen? Ik heb volgens FF zondag mijn eisprong gehad, zou dat nu dan al kunnen? Ik zit nu pas 3 DPO....

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iemand anders nog??:)

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hoi,
    Onzekerheid is heel vervelend! Bloedingen kunnen meerdere oorzaken hebben en dat is wat het zo lastig maakt. Ik hoop dat andere wellicht positiever verhalen voor je hebben.
    Innestelling kan tussen 3-5 dpo starten.

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmmm ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik hetzelfde heb als jij.... Had jij er ook zulke menstruatie krampen bij? De krampen zijn nu weer over, verlies nog wel steeds bloed.
    Wat zouden ze er morgen überhaupt van kunnen zien?
    Heb jij daarna wel weer normale menstruatie gehad?

7. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Er zijn vrouwen bij wie de eisprong boedingen kan geven. (heb ik gehoord)

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook gelezen ja. Maar geen stolsels toch? Die ben ik ook verloren :(

9. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ik had lichte kramen en mijn menstruatie was bijna 2 wkn later. Nu lijkt het er weer op dat ik wel weer een ovulatie ga hebbben, zodoende verwacht ik dat mijn cyclus nu weer gewoon zal zijn. Ik heb zelf nooit een bloeding gehad bij ovulatie. De gyn weet hopelijk hoe hij/zij jouw vragen kan beantwoorden.

Succes morgen!

Liefs, N

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt Nina!

Ik hoop dat jij heel snel weer een ei hebt!! Duim voor je!!

Ben heel benieuwd wat ze vanmiddag gaan zien/zeggen.... Laat het wel even weten.
    Inmiddels verlies ik alleen nog maar een heel klein beetje bruin....

Liefs,
    Zoe

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net weer terug :D. Alles zag er perfect uit volgens de gyn, ook mooi dik slijm in de baarmoeder. Geen idee waar de bloeding vandaan kwam.... Verlies nu niks meer gelukkig. Blijf het apart vinden :(. Soms begrijp je echt niks van je lichaam he...
    Hopelijk word ik niet ongesteld over 1,5 week!

Share This Page