Wij zitten nog steeds te dubben over een meisjesnaam, en hebben dus ook Megan/Maegan op ons lijstje staan.... Maar op welke manier zouden jullie het schrijven? Ik ken iemand die een vriendin heeft die Megan heet en het uitspreken als meggun (mehgun dus geen meegun) Vandaar dat ik ook zit de denken aan Maegan (vind het op zich ook wel leuk staan.... Wat vinden jullie en waarom?
Dat Meg-gun vind ik dus niks om uit te spreken.... Dus moet het uitgesproken worden als Mee-gun... Maar dan de schrijfwijze dus....
Als er hier ooit een 3e meid komt (waarschijnlijk niet) dan gaat ze Megan heten. Ik vind het zo'n mooie en leuke naam. Maar dan inderdaad gewoon uitgesproken als mee-gun.
Niet moeilijker maken dan het is, gewoon Megan. Anders kan je dochter haar naam haar leven lang spellen en dat is heel vervelend, ik spreek uit ervaring.
Ik zou beide eigen uitspreken als Megan! Ik ken een meisje dat Megan heet en haar naam word ook uitgesproken als Mee-gun, vind het een prachtige naam en zou kiezen voor de schrijfwijze: Maegan.Ik vind die wat mooier en specialer staan, Megan te gewoon!
We hebben ook maar besloten dat mocht het een meisje zijn om er dan toch Maegan van te maken, achternaam zal de kleine toch ook altijd moeten spellen, moet mijn vriend namelijk ook.... Maar in elk geval bedankt voor jullie meningen!
spellen vind ik ook niet zo erg... een simpele naam als monique, danielle, susan of wat dan ook, moet je soms ook al spellen... maar fijn dat je er uit bent .
ik vind het zelf ook qua klank een hele mooie naam, maar wordt idd veel te vaak uitgesproken al meg-gun. ik zou dan zelf gaan voor Maygan. ook apart en vind ik zelf ook mooi
Maegan! Als je het schrijft als Megan lees je het ook als Me-gun, en ik vind Mee-gun toch leuker klinken.
Wij hebben onze dochter als 2e naam Megan gegeven. Parel, kind van het licht. Niet wetende dat ze zo snel al bij het grote licht zou zijn... Maar een pareltje is ze zeker! ♥
Maegan vindt ik mooier meis en denk dat je ma die ook mooier vindt lol... wel leuk dat ik beide namen weet als het geboren word maar je weet die van ons ook en hou nog steeds me mond...