wie ook steken in eierstokken en liezen bij ongy

Discussion in 'Zwanger worden' started by xiomara113, Nov 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    hey dames even een vraagje
    misschien een beetje raar maar toch even voor de zekerheid.

van af mijn ei heb ik veel last van ongy krampen en steken rondom eierstokken. wat al vreemd is voor mijn doen.
    ik heb 6 dagen geleden een enorme steek gevoelt waardoor ikeven niet meer kon bewegen. heb toen eenmalige bruin bloed gehad. de volgende dag kreeg ik weer wat bruin bloed eenmalig. ik dacht toen aan het eitje wat eventueel te vroeg had los gelaten

heb nu sinds 4 dagen gewoon een bloeding alleen was de eerste dag van me ( ongy heel zwaar en pijnlijk) daarna zakte dit af tot een ( normale) ongy tot bijna spotting.
    normaal heb ik meer last van spotting en voel ik nooit krampen of wat dan ook. dus deze keer is het een apart geval voor mijn doen.

ik ben nu 4 dagen ongy en heb nog steeds krampen in mijn liezen en eierstokken. dit gevoel ik nieuw voor mij tijdens me ongy en ik vroeg me dus af of meerdere meiden dit hebben. normaal voel je het in me BM toch?
    me ongy is 4 dagen vroeger begonnen dan normaal dus kan het zijn dat het van af vandaag door breekt ( vandaag is officieel nod dag)??

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    iemand een idee?

3. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    iemand ???:(

4. niennac

niennac Actief lid

Feb 23, 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Hoi xiomara,

Ik heb geen idee. Maar heb wel ongeveer hetzelfde gehad. Vorige week dinsdag en vrijdag een hele 'scheurende' pijn. Heel vreemd en had ik nog nooit gehad. Die vrijdagavond een beetje opgezette klier in mijn lies. Nu alweer een paar dagen zeurend gevoel op diezelfde plekken. Morgen nod, gisteren al een druppel bloed, en nu wat oud bloedverlies. Ik ben dus ook benieuwd wat dit nou eigenlijk was. Ik kom dus zeker terug kijken of iemand een antwoord heeft.
    Succes iig. Groetjes Nathalie

5. Isade

Isade Actief lid

Nov 4, 2012
    362
    0
    0
    NULL
    Het zou een innestelling kunnen zijn.... Sommigen voelen dit schijnbaar, ook kan er een innestelingsbloeding plaats vinden wat als ongi aangezien zou kunnen worden...
    Succes hopenlijk goed nieuws!!

6. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    het is idd een raar iets want vooral omdat me ( ongy) heel vroeg komt.
    het was vannacht eigenlijk gestopt en begint nu weer met een beetje spotten. maar een innesteling duurt toch niet zo lang ( neem ik aan!!) meestal tot maar 1 a 2 dagen lichte spotting ( dacht ik)
    nou we zullen het zien.

ook voor jou nathalie ook vreemd die opgezette klier. ik ben zelf wat aan de zware kant dus voel mijn klieren zowiezo niet zitten bij me liezen hahahah ( nooit gevoelt eigenlijk) maar is idd wel interesant om op te letten. ik hoop dat je ongy weg blijft en dat we snel een posi test van je mogen verwachten

Share This Page