Hij lag in de vuilbak maar... Raad gevraagd

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MissSnoopy, Oct 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissSnoopy

May 11, 2009
    45
    0
    6
    België
    Dames,

Na jarenlang meelezen heb ik ondertussen wel begrepen dat je een test na afleestijd niet meer moet aflezen, maar kijk soms is de geest zwak.

Een uurtje na afnemen kreeg ik volgend resultaat. Streepje staat wel iets te veel naar links.

Attached Files:

2. MissSnoopy

May 11, 2009
    45
    0
    6
    België
    Na 15 minuutjes ongeveer was hij trouwens wel omo wit, nu lijkt hij steeds duidelijker te worden...

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Lastig. Ik had vorige ronde 3 KV's gedaan en 3x indroogstrepen, heel irritant. Ook al weet je dat ze dan als ongeldig moet beschouwen, geeft toch hoop :).

Ik vind die van jou wel roze lijken op de foto ;). Morgenochtend nog maar een testje!

4. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

Nov 28, 2008
    588
    0
    16
    je zou zeggen dat hij gewoon positief is! Hoe zit je met je nod?

5. MissSnoopy

May 11, 2009
    45
    0
    6
    België
    Ik heb geen idee waar ik zit, ook nog maar 3e cyclus na bevalling ongeveer. Ik had alleen het idee dat het weer effe geleden was en heb al een week maagpijn. Had nog 1 testje in de kast en dat wou ik maar ff doen voor alle zekerheid. Pfoe, wat moet ik nu denken...

6. MissSnoopy

May 11, 2009
    45
    0
    6
    België
    Verandert het iets aan de betrouwbaarheid als het streepje teveel naar links staat trouwens?

Ik heb nooit eerder twijfelgevalletjes gehad met kv. Ofwel omowit, ofwel zwanger.

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ik zie wel een erg duidelijke streep.

Ik zou vamiddag of morgenvroeg nog eens testen.'

Ik zie in de avater trouwens een positieve kruidvat en cb digital? Zijn die van nu?

8. MissSnoopy

May 11, 2009
    45
    0
    6
    België
    Hehe, nee van de zwangerschap van m'n zoontje. Sorry ben nooit erg actief geweest hier :)

9. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Toch is het wel een duidelijk streepje!
    Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen.

10. Memvan4

Memvan4 Actief lid

Oct 14, 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het toch wel een erg duidelijke streep! Wellicht had je binnen de 5minuten wel een tuurstreepje? Maar snel weer testen :)

11. Peetj

Peetj Bekend lid

May 28, 2013
    753
    0
    0
    Hij is wel erg duidelijk voor een indroger..

12. MissSnoopy

May 11, 2009
    45
    0
    6
    België
    Binnen afleestijd niks nada noppes voor alle duidelijkheid!!

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zou even opnieuw testen,dan moet de test net zo duidelijk zijn als hij echt positief is.

Hij ziet er wel positief uit hoor;)

14. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

indrogers zijn bij mijn weten grijs en niet roze. Maar wel een vreemd streepje vind ik. Staat het een beetje krom of ligt het aan mijn ogen? :D

15. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Zou gewoon een nieuwe doen en er naast blijven staan hihi sucses! Vind hem in ook wel erg duidelijk voor een indroger

16. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Vind m hartstikke positief!! Als dit een indroger is.. zie t weleens vaker voorbij komen zulke testen en dan zijn ze eigk negatief. . Voor jou hoop ik van niet natuurlijk :)
    Ga je nog eens testen of niet? :)

17. Adria27

Adria27 Bekend lid

Feb 21, 2013
    808
    6
    18
    Female
    maatschappelijk
    candyland
    Ik vind het wel een heel duidelijke test. Mijn kv testen blijven altijd omowit, al laat ik ze 2 uur staan. Ik denk dat het positief is, misschien morgenochtend nog een keer testen?

18. MissSnoopy

May 11, 2009
    45
    0
    6
    België
    Ik ga zorgen dat ik zsm bij kv geraak en testen. Het zou wel erg onverwacht komen! Pfff die twijfel is moordend!

19. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Waren jullie bewust bezig voor een derde?

20. MissSnoopy

May 11, 2009
    45
    0
    6
    België
    Nee, er zou wss zelfs geen derde meer komen. Sorry dames, moet erg confronterend zijn voor sommige die al (veel te) lang proberen.

Share This Page