Dames, Na jarenlang meelezen heb ik ondertussen wel begrepen dat je een test na afleestijd niet meer moet aflezen, maar kijk soms is de geest zwak. Een uurtje na afnemen kreeg ik volgend resultaat. Streepje staat wel iets te veel naar links.
Lastig. Ik had vorige ronde 3 KV's gedaan en 3x indroogstrepen, heel irritant. Ook al weet je dat ze dan als ongeldig moet beschouwen, geeft toch hoop . Ik vind die van jou wel roze lijken op de foto . Morgenochtend nog maar een testje!
Ik heb geen idee waar ik zit, ook nog maar 3e cyclus na bevalling ongeveer. Ik had alleen het idee dat het weer effe geleden was en heb al een week maagpijn. Had nog 1 testje in de kast en dat wou ik maar ff doen voor alle zekerheid. Pfoe, wat moet ik nu denken...
Verandert het iets aan de betrouwbaarheid als het streepje teveel naar links staat trouwens? Ik heb nooit eerder twijfelgevalletjes gehad met kv. Ofwel omowit, ofwel zwanger.
Ik zie wel een erg duidelijke streep. Ik zou vamiddag of morgenvroeg nog eens testen.' Ik zie in de avater trouwens een positieve kruidvat en cb digital? Zijn die van nu?
Ik vind het toch wel een erg duidelijke streep! Wellicht had je binnen de 5minuten wel een tuurstreepje? Maar snel weer testen
Ik zou even opnieuw testen,dan moet de test net zo duidelijk zijn als hij echt positief is. Hij ziet er wel positief uit hoor
indrogers zijn bij mijn weten grijs en niet roze. Maar wel een vreemd streepje vind ik. Staat het een beetje krom of ligt het aan mijn ogen?
Zou gewoon een nieuwe doen en er naast blijven staan hihi sucses! Vind hem in ook wel erg duidelijk voor een indroger
Vind m hartstikke positief!! Als dit een indroger is.. zie t weleens vaker voorbij komen zulke testen en dan zijn ze eigk negatief. . Voor jou hoop ik van niet natuurlijk Ga je nog eens testen of niet?
Ik vind het wel een heel duidelijke test. Mijn kv testen blijven altijd omowit, al laat ik ze 2 uur staan. Ik denk dat het positief is, misschien morgenochtend nog een keer testen?
Ik ga zorgen dat ik zsm bij kv geraak en testen. Het zou wel erg onverwacht komen! Pfff die twijfel is moordend!
Nee, er zou wss zelfs geen derde meer komen. Sorry dames, moet erg confronterend zijn voor sommige die al (veel te) lang proberen.