Ja, mijn dochter heet Feline en haar tweede naam is Florine. Ze is vernoemd naar mijn overleden broer Floris.
Mijn kinderen hebben allebei drie namen. De eerste omdat we die mooi vinden en de andere twee zijn vernoemingen. Milan is naar zijn opa's vernoemd (Frederik Matthijs) en Isabelle naar haar oma's (Hannah Frederique).
Onze oudste is met haar tweede naam vernoemd naar de oma van mijn man en onze jongste is in haar tweede naam vernoemd naar mijn overleden vader.
Mijn oudste heet Sterre Joke, 2e naam is die van mijn overleden smoeder. Ze heette eigenlijk Johanna maar iedereen noemde haar Joke. Jongste heet Fee Sylvia, 2e naam is die van mijn moeder.
Als ik een dochter zou krijgen zou ik haar denk ik Elora Neva noemen Roepnaam Elora. Voor een jongen vind ik 't moeilijker ^-^
Mijn dochter heet Faye Marjolein. Marjolein is een samenstelling van Margriet (moeder van papa), Johanna (Jannie, overleden moeder van mama) en Lenie (overleden oma van papa). Haar roepnaam is Faye.
Dat vind ik zo mooi gevonden, de tweede naam!! Mijn dochter heeft als tweede naam die van mijn zus, wat haar peettante is...
Twee namen voor dochter omdat we dat mooi vinden. Geen vernoeming, gekeken naar betekenis en vind het mooie klank: Abigail: Vaders vreugde.
ons meisje heeft 3 namen, geen vernoeming maar gewoon omdat we dit mooi vonden. Elize Fenna Sarah roepnaam Elize