Denk goed na voor je een beslissing maakt. Je bent hoe dan ook verantwoordelijk voor je fouten en keuzes. Een abortus lost niet al je problemen op. Dat is een keuze die je je hele leven met je meedraagt. Een kindje schopt misschien je hele leven in de war maar brengt ook enorm veel mooie dingen met zich mee. Ik zou iig met iemand gaan praten. Bijv VBOK?
Hallo lieve mensen, Bedankt voor alle lieve reacties. Ik denk er ook veel aan maar voor mij voelt het als de beste oplossing omdat ik gewoon niet goed voor het kindje kan zorgen al helemaal niet in mijn eentje. Ik ben vandaag bij de kliniek geweest iedereen was heel aardig ik heb ook een echo gemaakt en ik kwam er achter dat ik al 10 weken zwanger was wat ik echt nooit had verwacht. Ik wou de echo liever niet zien en ik heb het ook niet tegen mijn ex vriend gezegd dat ik toch echt zwanger ben. Ik heb nu wel contact met zijn moeder en ze is met me mee geweest zodat ik toch nog op iemand kan rekenen. Ik kan woensdag behandeld worden en ik had als ik nu nog gelukkig samen was met mijn vriend en een wat makkelijker situatie thuis had, dan had ik het zeker weten gehouden. Ik wil mijn kindje (later) heel veel liefde kunnen geven en de beste moeder voor hem/haar worden maar ik kan dat nu niet zijn dus ik haal het liever nu nog weg dan dat ik het kind niet het leven kan geven dat hij/zij verdiend.... Toch bedankt voor jullie reacties ik waardeer het echt heel erg. Ik zie ook erg op tegen de behandeling maar gelukkig is het snel gedaan en krijg ik ook mijn leven terug.. Ik lig nu iedere ochtend boven de wc ik ben er echt goed ziek van en vooral de stress en spanningen maken mij mentaal ook een beetje ziek. Ik ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan omdat ik jet thuis tegen niemand kan vertellen hoewel ik echt niks lievers wil...