Hulp nodig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door heleen, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Dit zijn die van 15 16 en 18 jan

9458394036deae4546bb04dcb9279d87_98463.jpeg

06a0e2cc5c2dae30504a3a7a71e27bc8_98516.jpeg

ik vraag om raad niet om mensen die denken dat ik een l*l verhaal vertel voel me al rot zat dat ik er niet meer uit kom

2. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Rechts is niet positief maar CB dan weer wel.....gekke situatie.

Mij is wel eens verteld dat een eitje op t laatste moment ook wel eens niet springt en er vervolgens een nieuwe eitje rijpt.

3. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0

Is dezelfde urine ik test blijkbaar met action niet zo super donker

4. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is toch niemand die je aanvalt... Ik denk dat je het even 2 dagen moet laten rusten en weer een zwangerschapstest moet doen. Elke dag vage streepjes maken je inderdaad gek als je duidelijkheid wil.

Het klopt dat je de 16e ook een zwangerschapstest deed? Als je echt zwanger bent dan zou die van vandaag echt heel duidelijk moeten zijn vermits we al 5 dagen verder zijn...

Ik begrijp echt dat al die testen verwarrend zijn.

5. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Snap dat je verward voelt, maar lees nergens dat iemand vindt dat je een #%* verhaal verteld.
    We stellen vragen om jouw situatie duidelijk te krijgen, is goed bedoeld hoor.

6. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik voelde me aangevallen door be happy meer de manier waarop.

Ik zal het nog een keer goed uitleggen op 2 januari mijn menstruatie gehad op 6 januari eerste ov test omdat deze erg donker was 1 zwangerschaptest gedaan een licht streepje dat vond ik nogal raar dus topic geopend door getest met ov bleef vrij donker maar op 15 januari eindelijk pos 16 ook samen gedaan met sensitest. Ik heb 17 overgeslagen 18 en 19 positief ook cb en nu nog steeds :(

7. eefje1980

eefje1980 Actief lid

30 jan 2013
    127
    0
    16
    www.evelynspoppen.nl
    Jeetje meid, wat een onduidelijkheid voor je!
    Je zw.testen worden niet donkerder, dus de kans dat je zwanger bent is erg klein, ben ik bang. Maar je ovulatietesten zijn wel erg vreemd. Bij de meeste mensen is de streepjes test pas positief als de teststreep net zo, of donkerder is als de controle streep. Daarom lijken die van jou niet positief. Maar er zijn inderdaad ook mensen die minder duidelijke streepjes hebben met ovu testen en vandaar zijn er ook de extra gevoelige. Dat verklaart alleen nog steeds niet waarom de testen dezelfde uitslag geven... als ik jou was zou ik naar de huisarts of gyn gaan, want hier wordt je alleen maar onzeker en naar door.
    Misschien is er een simpele oorzaak, zoals nog 'ontpillen' of de reactie van je lijf van het vele afvallen ( onwijs knap trouwens!!!!!). Maar het lijkt, mij prettiger dit van een arts te horen, i.p.v. hier op het forum.

Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!!
    Sterkte!!

8. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord ik wacht deze week nog af doe een zaterdag een digitale en dan maandag maar even naar de huisarts als het nog niet duidelijk is. Ik zal het iig laten weten zaterdag

9. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Bij mij werden de streepjesovutesten nooit zo donker als ze moesten zijn.. Daarom ben ik toen de cb smiley gaan gebruiken omdat ik nooit mijn ei kon vinden.. Dat de cb wel positief aangeeft en de streepjes niet hebben dus wel meer mensen last van..
    Misschien dat je zwangerschapstest op je eisprong heeft gereageerd maar dat zou ook wel heel vroeg zijn in je cyclus?
    Wanneer was je laatste zwangerschapstest? Op de foto hoef ik niet te turen..
    Hoe was je menstruatie? Kan het geen innesteling zijn geweest?
    Als je echt twijfelt kan je de dokter bellen om bloed te prikken.

10. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mocht je nu toch niet zwanger blijken te zijn (wat ik je zeker wel gun hoor!), doe dan de volgende ronde eens een test van een ander merk. Al die vage strepen enz, zo'n maand wil je niet nog een keer denk ik

11. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Heel vreemd, je LH piek lijkt aan te houden, zou toch doortesten met ovulatietesten, je ei is denk ik nog niet gesprongen.
    En ik denk dat de KV test daar op reageert.

12. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0

Die was van vandaag die test daarom een zaterdag even een digitale en dan maandagnaar de huisarts eerder kan ik niet helaas

13. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Kan dat dan zolang ik hoop het :D

14. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik zal eens opzoek gaan naar andere ov testen sensitest beviel ook altijd goed

15. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi
    Ik breek ff in

Als je zw test niet oploopt zou ik een bloed test bij de HA aanvragen
    Dan heb je gelijk duidekijkheid

16. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat heb ik ook al 2 keer gezegd....

Kunnen ze de waarden van de eisprong ook niet bekijken via bloedonderzoek? Of ben ik mis?

17. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Ik ga maandag even eerder lukt niet en eisprong kunnen ze ook uit het bloed halen door progesteron te prikken. Ik hou jullie op de hoogte

18. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    een ovu test reageert ook op hcg, het is alleen wel zo dat zeker in het begin van de zwangerscap de zwangerschap test wel duidelijker zichtbaar is dan de ovu test. De ovu test reageerd pas met meer HCG dan de zwangerschaps test.
    En aangezien het bij jou andersom is, denk ik dat toch de zwangerschapstesten niet als positief gezien kan worden hoor. Is wel raar deze situatie.
    Ik zou een digi zwangerschapstest halen dan weet je het zeker.

19. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Eindelijk is de ovulatietest negatief gisteren niet getest dus weet ik niet of hij toen ook al negatief was. Ik heb nu wel de vraag wanneer mijn nod uiterlijk is

20150126_120240.jpg

20. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Dan zou je vandaag als 1 dpo berekenen. En over +-13 dagen je nod. (zo zou ik het persoonlijk doen). Veel succes!

Deel Deze Pagina