Goedemorgen allemaal, Vandaag opnieuw getest maar de streep is niet duidelijker... Voor mijn gevoel zelfs minder duidelijk. De 2 bovenste testen op de foto zijn van gisteren en de 2 onderste vandaag... betekent dit iets?
Nee ... hetzelfde resultaat binnen een dag zegt niks aangezien hcg verdubbeld per 48-72 uur. Maar heb je echt vandaag al 2x getest?? Moet je niet doen joh. Dan maak je jezelf echt gek hoor!
Haha ik weet het maar gisteren had ik het ook niet met mijn eerste ochtendurine gedaan. Dus heb er vandaag 1 wel met ochtendurine gedaan en 1 met die daarna.. vandaar de 2 testen. Ik wil gewoon blij kunnen zijn maar dit maakt me juist zenuwachtig... vrouwendingetjes....
Ik test eigenlijk altijd met middaguren beter dan ochtend... Geloof dat meer vrouwen dat hier hebben toch?
Wij zijn door het dolle heen! Eindelijk een broertje of zusje voor ons prinsesje 😍 Bedankt voor alle reacties!
Kijk, altijd fijn die CB met de woorden zwanger, dat is fijner dan staren naar zo'n streepje niet waar! Gefeliciteerd!