Hallo dames! Ik wil graag nog een keer beroep op jullie doen, want ik ben inmiddels 30 weken en we zijn er nog niet uit voor de naam voor onze zoon Onze dochter heet L.e.n.a, achternaam begint met een T. We zijn op zoek naar een mooie naam die geen kamp-associaties oid oproept. Een naam die ook in het Engels uit te spreken is is een pre, maar liever geen echte Engelse naam. Namen die we beiden mooi vinden (maar er nog niet over uit zijn of ze wel leuk genoeg zijn): Julian, Jesse, Casper Namen die ik leuk vind: Milan, Tijn, Seppe, Jasper, Floris, Noah Namen die mijn vriend leuk vindt maar ik minder: Mart, Sam, Damian, Misha Namen die ik heel leuk vind maar die helaas vergeven zijn: Simon, Thijmen, Mats Het mogen variaties zijn op bestaande namen (andere klank), alternatieve schrijfwijzen ben ik minder van. Hopelijk weten jullie nog wat
Leuke namen! Jesse staat hier ook op het lijstje Samen met Aaron Jason Julian , Sem en Milan vind ik ook een leuke naam
Julan Silvijn Ruben Joas Jurjen Joren Marijn Merlijn Wessel Jacco Vincent Leander Mathis Jurre Duco Jent Bjarne Steijn
Van de namen die jullie beide leuk vinden, vind ik Jesse het leukst bij de naam van jullie dochter staan, Casper het minst leuk. Andere suggesties: Thijs Stijn Daan Jens Tim Olaf Luuk
Emiel/Emile Mark Ivo Stef Bas/Bastiaan Kris/Chris/Kristian Bjorn Sven Silven/Silvan/Julan Otto/Otte Tom Youri Finn Viktor Jord Rik Mees Dennis Justus Yorben Evan Felix Jorn Ivan Frank/Franck
Bedankt dames! Ik vind best wat suggesties leuk, maar mijn vriend wordt er dan weer niet zo enthousiast van Vervelend hoor, ik wil zo onderhand wel eens de knoop door gaan hakken, wil ook de kans hebben om alvast aan de naam te kunnen wennen. Ik lig s avonds in bed namen die ik leuk vind wat om te vormen zodat vriendlief ze misschien ook leuk vindt, maar met weinig succes haha.
Hoi hoi!! Sowieso zou ik de namen die alleen jij of alleen jouw vriend leuk vindt, direct laten varen. Dan blijven er dus drie namen over toch? Meestal is het zo dat één naam steeds in je gedachten blijft hangen. Om het zekere voor het onzekere te krijgen, gaan mensen vaak nog twijfelen of namen erbij verzinnen.. terwijl je van binnen eigenlijk al weet welke naam het gaat worden. Wat is er precies 'mis' met de namen die misschien niet leuk genoeg zijn? De naam van onze zoon hadden wij al zeer snel. Ook ik begon te twijfelen. Is het wel leuk genoeg, speciaal genoeg, is er niet iets beters? Uiteindelijk toch gebleven bij de naam en uiteindelijk heel blij mee! Mijn man ging mij op een gegeven moment appen met teksten als: hoe gaat het met (naam kind)? Gewoon om te 'zien' hoe het staat zeg maar. Begrijp je wat ik bedoel? Als je erg moet wennen aan de tekst dan is het misschien niet de juiste naam. Succes, ik hoop dat jullie er snel uitkomen.
Ja je hebt wel gelijk. Voor mij springt Julian er wel uit, maar vooral mijn vriend is nog niet 100% overtuigd. Ik heb al alle lijstjes 20x doorgekeken, maar nog niets kunnen vinden waar we allebei samen 100% achter staan. Maar goed met onze dochter was dat net zo, en opeens zei hij toch okee laten we ervoor gaan. Hoop dus dat dat binnenkort ook gaat gebeuren
Abel Berend Castor Ceder Feran Florian Fosse Isha Joas Joris Jurre Mees Robin Siem Timon/Timor Tobin Wessel Zeger
Namen die ik vind aansluiten in het rijtje dat je plaatst (laatste 3 zijn wel Engels, maar namen die ook hier goed kunnen zonder buitenlands over te komen): Fedde Tibo Ytzen Rhys Owen Harper
Wij krijgen ook een jongen en ik vind het Zooo moeilijk. Had eerst lucas maar hoe vaker ik het zeg hoe meer het gewoon niey klopt , toen hadden we Noah maar hoe vaker ik die naam zeg hoe meer ik het gevoel heb dat ie ook niet de naam is moet trouwens steeds denken aan de ark van noach *zucht* Dit is ons rijtje mischien heb je er wat aan Luca Jace Marijn Bowen Josh Kian Mitch Ian Kevin Dennis Mja nu nog een naam die mooi bij Amber,Gino,Djenna past en goed voelt