Wat doe jij op een off Day om jezelf weer wat op te beuren? Ik had vanmorgen een afzegging van een afspraak waar ik al weken naar uit keek. Vervolgens ook nog allemaal nare feedback van school (ben met een opleiding bezig, dit was feedback op een scriptie wat i.m.o totale onzin is) Dacht, dan bel ik een vriendin of ze zin heeft om te gaan lunchen. Die kon niet. En een ander die ik daarna belde had het te druk. Dus beetje een misse dag. Kan mn draai ook niet vinden en ben mentaal wat wiebelig vandaag merk ik. Wat doen jullie om jezelf weer wat op te beuren?
Slapen Serie kijken (iets met humor) Gamen Online shoppen In bad / uitgebreid douchen dat bovenstaande combineren met zoetigheid eten
een stuk wandelen met een podcast op mijn oren een feel good serie of film kijken (al dan niet met een reep chocolade) heel lang in bad als ik me iets minder sip voel ga ik liever hardlopen met lekker muziekje op mijn oren.
Wandelen, mezelf trakteren op een lunch in de stad (ik vind alleen gaan geen probleem), netflixen, het bed in duiken (moet ik wel moe zijn).
Even wandelen met dit lekkere weer, misschien iets drinken op een terrasje, iets leuks voor jezelf kopen en zeggen dat het een cadeautje is, zodat ze het inpakken. Thuis thee zetten, je cadeautje uitpakken, voor de t.v. ploffen en iets kijken waar verder vaak niemand zin in heeft behalve jij of uitgebreid in bad met wat leesvoer.
Wat balen dat je een off day hebt! Ik kruip dan lekker in bed met de i-pad, serie kijken, reep chcolade erbij. Als het iets beter gaat, ga ik gezellig met mijn moeder of dochter naar het dorp koffie drinken of even neuzen bij de action of zo.
Hardlopen Wandelen Fietsen Of, wanneer het een off-day door slecht slapen is, heel veel chocola eten en wegkruipen in een boek of serie of hier op zp popcorn topics zoeken.
Huishouden omdat het enige wat me dan echt helpt = bezig blijven en me nuttig voelen. Als ik met chocolade op de bank ga voel ik me alleen maar slechter...
Online shoppen en Nutella uit de pot eten Ik zoek nog een betere en gezondere manier , en ‘gelukkig’ moet het wel echt een hele slechte dag zijn. Die heb ik gelukkig niet zo vaak meer…
Lekker stuk wandelen Tegen iemand het hele verhaal vertellen (helpt mij het los te laten) Groot stuk chocolade halen en opeten Iets oppakken wat tijdrovend is, maar toch nog moest gebeuren Schermpje kijken