Gisterenavond om 17 u positief getest na meer dan 1,5 jaar proberen! Deze morgen nieuwe test gedaan. Het teststreepje lijkt lichter dan gisterenavond? Of maak ik me nu al gek voor niks? 26/02 heb ik eerst afspraak bij gynae... Ben vandaag 1 dag overtijd.
Ik vind ze zo duidelijk dat je je echt nergens zorgen over hoeft te maken! Hcg schommelt per dag wat, en ik was hier ook zo onzeker dat ik met 7/8 weken nog een test deed die heel veel lichter was, de test kon het niet meer aan gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan en niet meer testen
Ik denk dat je je voor niks gek zit te maken, het lijkt er namelijk ook vaak op dat dames in de middag of avond duidelijker testen dan in de avond. Je test van morgen(avond) zal vast duidelijker zijn.
Dit! Mijn avondtesten van bijvoorbeeld dag 15 zijn meestal nog steeds duidelijker dan mn ochtendtesten van dag 17. Ik maak kennelijk in de vroege avond het meest HCG aan en volgens mij hebben wel meer dames dit. Je testen zien er goed uit voor 4 weken en 1 dag !
Bij mij was het verschil veel groter. Van duidelijk streepje naar amper een streepje. Dag daarna was ie weer donkerder. Het schommelt heel erg. Miss alleen rond de zelfde tijd testen?
1 dag verschil, of eigenlijk maar een halve, is heel weinig en je hcg kan schommelen idd.. daarbij testen sommige dames in de ochtend lichter dan in de avond (of andersom) vind je test er voor nu gewoon hartstikke goed uit zien hoor! ik duim voor een goede zwangerschap voor je
oh, toevallig. Ik heb dit ook. Gisterochtend had ik getest en dat was een duidelijke redelijk donkere streep. Toen getest met geconcentreerde (gele) plas (sorry hiervoor). Vannochtend weer getest en die was best een stuk lichter. Nou was mijn plas best licht, dus minder geconcentreerd. Zou dat daarvan kunnen komen?