Zou het waar zijn??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by patrice107, Mar 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patrice107

Mar 19, 2016
    10
    2
    3
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal, ik heb gisteren een test gedaan waar niet veel uit kwam en maar vandaag ook(vanacht dus) en ik snapte het helemaal niet meer....:( want ik heb de testen uit elkaar gehaald en nu zie ik toch wel een soort van achtig streep maar of ik nu zwanger ben is mij nog onduidelijk, kunnen jullie het zien?

Liefs patrice

2. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    Ik vind de foto heel onduidelijk! Kan je een foto maken van dichterbij? En wat voor testen zijn dit?

3. patrice107

Mar 19, 2016
    10
    2
    3
    NULL
    NULL
    Dit zijn kruidvat testen, alleen je moet aan de linkerkant kijken daar zie je bij de onderste test een soort donkere vlek/streep staan en bij de bovenste is dat niet zo

4. primavera

primavera Actief lid

Feb 1, 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie nog niks, sorry

5. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Je moet even een foto van dichterbij nemen, waar je alleen de test op kunt zien. Als je dan een klein donker voorwerp bij het streepje neerlegt, focust je camera daarop en kun je het streepje misschien wel goed zien.
    De kruidvat-plustesten zijn trouwens niet zulke betrouwbare testen. Je kunt beter de goedkopere testen halen, 2 voor 5 euro, die zijn beter!! Die kun je ook later op de dag nog doen, mits je een tijdje niets gedronken hebt en je plas even opgehouden hebt.

Share This Page