een drieling? nee ff serieus.... ik zou deze foto doorsturen naar clearblue of laten zien in de winkel waar je hem gekocht hebt... dan krijg je hopelijk een nieuwe enne idd waar is de rest
Haha, ja... Heb alleen geen digitale meer. Verwachtte ook dat ie negatief zou zijn. Nu zegt ie eigenlijk: ik moet er nog over nadenken, maar je bent zwanger: 1-2 of 2-3 weken. Niet 3+. En kijk even in de gebruiksaanwijzing Streepjestest negatief hoor, dus de boodschap is duidelijk.
Heel raar. Zal wel een fout in zitten. En wat beckje zegt zou het doorsturen naar waar je het heb gekocht. Zal je vast een nieuwe krijgen
hahaha kan het misschien toch een tweeling zijn of langer dan 5 weken zwanger dat hij daardoor zo in de war is moet zeggen heb wel even moeten lachen bij dit bericht en de foto
Hahahahaha ik moest echt lachen. Zou hem idd opsturen (foto) en dan krijg je vast nieuwe, daar zijn ze prijzig genoeg voor
Haha ik denk dat je er wat tussen in hangt. Iig geen 3+. Dat weet ie zeker!! (wel jammer dat de gewone test negatief was!!)
Ik denk niet dat ik zwanger ben hoor, en ik ga idd contact opnemen met clearblue zelf. Maar ik vond het gewoon een mooi plaatje
Huh!! Je hebt een heel elftal.. Nee zonder gein. Hoe heb je hem eigenlijk uitgevoerd? Over heen geplast of gedoopt?