In het verleden testte ik altijd met de kv2x5 euro. Maar had de laatste keer het gevoel dat die minder betrouwbaar was. Wat is jullie ervaring? Welke is het meest gevoelig? (Ik ben trouwens niet van plan nu al te testen hoor!)
hi Stix Ik lees ook even met je mee, heb met kv 2v5 ook vaak vals positieve testen gehad en indrooglijntjes. lees graag even met je mee.. Heb vandaag wel de sensitesten besteld en de gratis testen van zwanger & kids.. ben benieuwd...
zwangerschapstest extra gevoelig Ik heb hier mee getest, Ik vond hem super goed geen vage indroog lijntjes, Enzv, Ik kreeg een lichte streep, op 4 dagen v nod. En vind ze niet duur, dag erna keurig netjes in de brievenbus. Dag erna met kruidvat 2 v 5 en die was duidelijk positief. Heel veel succes met testen
Deze: Zwangerschapstesten midstream - Zwanger & Kids 5 dagen voor nod: mooi positief terwijl kv 2v5 nog nauwelijks zichtbaar was
Ik ga ook voor deze... 4 dagen voor nod duidelijk positief, geen getuur... Clearblue vind ik ook fijn, maar als je voor nod wil proberen te testen dan vind ik een CB te duur om zomaar even te proberen