Hallo ik ben nieuw hier, ik zit een beetje met een dingetje, volgens mij heb ik een miskraam gehad afgelopen donderdag. Ik heb sinds 16 februari een implanon, en de gynaecoloog vroeg nog of ik zwanger was, maar ik dacht van niet (gebruik altijd condooms) nu realiseer ik me dat ik het misschien wel geweest kan zijn. Ik heb een foto er van maar het is een beetje vies, ik dacht namelijk dat k gewoon ongesteld was, ik had veel buikkrampen en een beetje bloedverlies (de week vòòr de miskraam al) dus het zit op een tampon. Hopelijk kunnen jullie me er iets meer over vertellen en ook tips geven over wat ik moet doen? Ik ben niet van plan om zwanger te worden maar ik zit er wel heel erg mee.
Jeetje meis, dit is niet niks nee als dat ineens 'uit' je komt om het zo maar te zeggen. Ik zou toch even met de foto naar je huisarts gaan, je kan natuurlijk ook een zwangerschapstest doen, die kan tot 2 maanden na je miskraam positief uitslaan omdat het hcg hormoon niet gelijk uit je lichaam is. Ook moet je geen tampons meer dragen, als je een miskraam hebt gehad dan ben je extra gevoelig voor infecties. Ga langs de huisarts, en laat eventueel ook een echo doen om te kijken of alles er goed uitziet, als het een miskraam is geweest kan het nog zijn dat er weefsel is achtergebleven, het is belangrijk dat je baarmoeder weer goed schoon is. Heb je het weefsel bewaard? Je huisarts kan het namelijk opsturen voor onderzoek, is het dan geen miskraam geweest kunnen ze uitzoeken wat het dan wel is. Ik wens je heel veelsucces! xxx
het ziet er wel een beetje uit als een miskraam vrees ik...ik denk ook dat je best even laat nakijken wat het is én hoe het nu in je baarmoeder gesteld is...veel sterkte hoor en als het een miskraam is:je kon het niet weten,voel je niet schuldig.zorg maar dat je een beetje rust kan nemen.
Ai... Dat had ik ook een aantal jaar geleden. Ik was nog aan de pil, en ineens had ik dit in m'n onderbroek... Ontzettend veel kramp van te voren, maar ik had echt niets door. Huisarts heeft het toen bevestigd. Veel sterkte meid, dit komt best hard aan natuurlijk.