Het gaat goed, dank je. Gesprekken gehad bij het FIOM maar die hebben mij niet geholpen. Vanavond alles op een rijtje zetten. Morgen afspraak bij CASA, dat is ook gelijk de dag dat ik het voor het laatst voor mijn gevoel kan doen omdat ik het anders al teveel mens vind. Of ik echt ga weet ik alleen nog steeds niet. Ben wel zover dat ik sowieso wil verhuizen. Volgend jaar worden de regels anders en krijgen moeders die niet werken ook vergoeding voor opvang dus dat komt ook heel goed uit. Nu nog het dilemma voor mijn zoontje. Hij heeft geen neven of nichten, ik heb een hele kleine familie. We een fijn idee dat hij later niet alleen achter blijft maar aan de andere kant krijgt hij dan wel de komende jaren minder aandacht. Ook ben ik bang dat ik het allemaal gewoon niet alleen kan.
Ach wat een dilemma. Was je al eerder bij casa geweest? Anders heb je nog een verplichte week bedenktijd. ik denk dat je hoe dan ook een goed afgewogen besluit gaat nemen. Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je een hele sterke vrouw bent en je het best wel kan als je het zou willen. Tzt is je zoontje 3,5 en kan hij je vast ook al wel een beetje helpen met zn broertje of zusje. Aan de andere kant zal het echt wel pittig worden. Heel veel sterkte morgen. Dikke digi knuffel.
Lieve dames, ik heb de afspraak vanmorgen afgezegd. Natuurlijk wordt het zwaar maar dat komt allemaal wel goed. Net zoals werk en een huis. En ik denk dat ik met deze keuze juist aan mijn zoontje denkt. Nu is hij niet meer het enige kind in de hele familie. Iedereen bedankt voor jullie berichten!!
wat een moedig besluit van je. En nu wordt het genieten van de zwangerschap. Ik zag trouwens hier op de website vd gemeente dat als je een terugval in salaris krijgt en je hebt een koopwoning je recht hebt op een soort van toeslag tot je een andere woning hebt gevonden. Laat je af en toe nog weten hor het gaat?
Wat fijn dat je een beslissing hebt durven nemen! Dan kun je je nu focussen op hoe jullie leven met zijn drietjes vorm te gaan geven en hopelijk toch ook te genieten van deze onverwachtse zwangerschap. Wens jullie alle goeds toe! En hoop nog eens iets te lezen van je
Ik heb alleen meegelezen omdat ik reageren hierop lastig vond, ik weet het ook allemaal niet, maar ben blij voor je dat je hebt besloten Mutsy, en ik denk dat het op de lange termijn inderdaad nog wel eens heel fijn voor je zoontje kan zijn om een broertje of zusje te hebben. Twijfels weg en ga ervoor!
Meid, als jij je inzet moet het goed komen voor jullie. Ik ben een tijd lang alleen geweest met mijn kids vanaf dat de jongste 3 maanden was en de oudste 1. Zwaar zal het zijn op sommige momenten, maar NOOIT dat ik spijt heb dat ik mijn kinderen heb... Inzetten, schouders eronder en dan komt het goed.. dat heb je in eigen hand en tijden veranderen... GENIETEN NU he!!!!!!!! Het is van jou... je hebt recht om te genieten, ondanks meningen of oordelen van anderen.. (wil niet zeggen hier, maar uberhaupt in je omgeving). Wens je een fijne zwangerschap en veel sterkte en moed. Liefs
Helemaal niet zo goed. De combinatietest was 1:4 voor down. Nekplooi 3.8 en nog vocht in de nek wat een slecht teken is. Vandaag vlokkentest gedaan, woensdag de uitslag
Heel veel sterkte, dat verwacht je natuurlijk helemaal niet zo'n uitslag Wil je kracht toewensen de aankomende tijd.
Jeetje de schrik zal er wel goed inzitten nu. Ik ga heel hard duimen voor goede resultaten. Ga je wel als aanvulling die NIPT test nog doen? Geloof dat die iets minder een oansberekening is. Heel veel sterkte en succes met wachten. Dikke digi knuffel 😚
Nee, dat doe ik niet. Mochten de uitslagen goed zijn dan krijg ik met 16 weken een uitgebreide echo. Mocht dat ook goed zijn dan gaat een geneticus de DNA of zoiets bekijken en vergelijken met die van mij en de vader.
Maar wat nu als de uitslag iets minder positief is? Ga je dan nog vervolgonderzoek doen? Lijkt me echt een hels dilemma.
Dan laat ik me goed informeren door het ziekenhuis. Moet zeggen dat de begeleiding top is. Lieve mensen en ze hebben tot nu toe alles intern zelf geregeld. Ik heb niets hoeven doen met afspraken maken enzo.
Dat is wel heel prettig voor je dat ze er zo mee omgaan. Je hoort wel eens anders. Ik ha heel hard voor je duimen.
De volgorde is juist andersom. Eerst NIPT, als dat afwijkt, dan vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Dus niet dat als vlokkentest niet goed is, dan NIPT. OT: veel sterkte met afwachten! (was een stille meelezer)