Ik moet morgen naar een geneticus en over 2 weken een echo voor het hartje te controleren. Ook krijg ik binnen een week de uitslagen van andere testen. Nog even wachten dus met genieten.
Erg spannend dus, ik duim voor jou dat de uitslagen goed mogen zijn! Zullen wel lange dagen zijn denk ik zo. Hopelijk wel met een goede uitkomst.
Zeker, gisteren bij de geneticus geweest voor een gesprek. Ze zei dat de test misschien zo slecht scoorde omdat er een afwijking in mijn hormonen zat die voor mij misschien normaal zijn. Ook is de nekplooi met 3.8 hoog maar wel weer aan de lagere kant van de verhoogde nekplooien. Ze zei dat hetgeen waar ze bang voor waren is uitgesloten. Deze week de rest van de uitslagen. Als dat goed is met 16 en 20 weken echo's voor het hartje. Dat is nog wel spannend maar als dat ook goed is dan is het voor 95% gezond en die 5% risico heeft iedereen omdat ze niet alles kunnen uitsluiten. Dan wordt het onderzoek ook afgesloten en hoef ik niet meer naar het ziekenhuis..... Laten we daarop hopen!! En het geslacht weet ik nu inderdaad ook al 😃 een meisje 😍
Wat fijn dat die uitslag goed was!! En een meisje, wat leuk! Maar dat was bij een jongen ook zo geweest, haha. Sterkte met de rest van de onderzoeken!
Wat een geruststellende antwoorden heb je gekregen zeg. Oh wat leuk! dan heb je straks een zoon en een dochter Hoe is pa in spe er inmiddels onder? Hij werkt zo te horen wel netjes mee met de onderzoeken. Hoeveel weken ben je nu?
14 weken. Papa gaat niet mee met onderzoeken maar werkt wel mee. Hij voelt zich wel meer betrokken en vind het heel leuk dat het een meisje is. Voor nu dus alles goed.
Oke, weet iemand of dit de definitieve uitslag is? Dus met alle testen? Of betreft het alleen de eerste uitslagen die ook al telefonisch zijn doorgegeven?
Oh dat is wel fijn zeg. Zo ging dat hier idd ook als er medische info nodig was. En hij bracht me ook wel naar de VK maar ging dan niet mee naar binnen. Dat screenshot lijkt idd wel het definitieve antwoord. Ik zou gewoon even bellen als je het zeker wil weten. Maar ik vind het positief
Vandaag de uitgebreide 16 weken echo gehad en geen afwijkingen gevonden Wel was er nog steeds vocht te zien maar gelukkig wel al minder. Over 4 weken weer zo een echo en als dat ook goed is dan hoef ik niet meer naar het ziekenhuis. Jeeeeeej, zo blij en echt niet verwacht na de 1:4.
Hoi muts 008. Hier sinds gister ook alleen.. zwanger vd 2e en ons zoontje ia bijna 2.5 geen idee hoe ik t allemaal moet gaan doen.. maar komt tijd komt raad zeggen ze 😉 Succes
wat heerlijk dat het zo onwijs goed gaat en zo positief is. He=oe gaat het met de kwaaltjes? snapt je zoontje als dat hij een zusje krijgt? @CSI wat naar zeg. Heel veel sterkte de komende tijd. Het zal nog best af en toe zwaar worden maar je bent altijd tot meer in staat dan je denkt.
Qua kwaaltjes nergens laat van alleen zo moooeeeeeee. Hoop dat dat ook nog weg trekt. De oudste is nog te klein om het uit te leggen. Wel is hij erg sociaal dus ik maak me daar geen zorgen om. @CSI Dat is heel vervelend om te lezen. Kan je wel in je huis blijven wonen? Voor nu heel naar maar ik weet zeker dat het allemaal goed komt. Sterkte!!
Dat moe dat herken ik lastig he.. Zowel ex als ik kunnen hier niet blijven wonen hypotheek is te hoog.. maar tot t verkocht is blijf ik hier wonen.